Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Öreg motorosok, tudnátok...

Öreg motorosok, tudnátok segíteni?

Figyelt kérdés

(Simson S51B)

1. Valamiért nem égnek a lámpák, se az első, se a hátsó és a féklámpa se. Mit tudnék vele kezdeni?/Miket nézzek meg?

2.Próbáltam a bekötési rajz alapján, de nem jó.

3.Miben jobb a 12V-os mint a 6V-os.

4.Ha jobb a 12V, akkor hogyan lehet átalakítani?

5.Jobb ha van benne egy akkumulátor?

6.Én is be tudné kötni egy indexet, vagy bízzam profira?

7.Az index és a duda gombja lötyög (nincs meg az a kattanás)

8.Valamiért nem indul be, trafót cseréltem, de így se jó. Szikra van, szerintem nem jut benzin a motorba, vagy nincs kompresszió (a tömítések kb. szétestek), vettem új tömítéseket.

9.Hogyan kell beállítani a gyertyát?

10. Hogyan kell beállítani a kabit?

11.Melyikek a legjobb beállítások?

12.Tudtok jó fényezőt, viszonylag olcsón? (Én nem merek nekifogni)

13.Jobb az eredeti (50ccm) vagy "tuningoljam" fel?

14.S51B-hez nem találok gyújtáskapcsolót (Az enyém nem tűnik olyan jónak)

15. Vegyek bele új, alap légszűrőt, vagy vegyek sport légszűrőt?

16. Mire jó az ülepítőpoharas benzincsap?

17. Folyik belőle az olaj. Ha kicserélem a tömítéseket (összeset) megjavulhat?

18. A küllők elég rozsdásak, mit lehet velük kezdeni? Az is fényező?

19.Gyenge az első fék, mit tudok vele csinálni?

20.Van Simsonhoz ilyen "Cross" kerék?



2017. nov. 11. 13:17
 1/1 anonim ***** válasza:
Majd írj rám privibe, lehet tudok segíteni. De azért itt is írok pár dolgot. Azért kotyoghat a indexkapcsoló, mert nincs benne rugó, legalábbis én így jártam az enyémnél( széjjel szedtem, a rugó meg szépen elrepült belőle). Izzók jók, jól vannak összekötve a vezetékekkel? Akkumulátor nincs lemerülve? Beindulni beindul? Ha beindul, akkor hogy jár a motor? Dadog, vagy szépen jár? Először gyújtást kell beállítani, majd a karbit. Gyújtás beállítása: gyertyahézag legyen 0,4 mm, aztán forgatod az óra járásával a lendkereket, és nézed mikor nyit a megszakító. A megszakítóhézag legyen olyan, hogyha beraksz egy papír darabot ne mozogjon benne és ne feszűljön. Ezt úgy tudod állítani, hogy a megszakító alatt van egy kis csavar, meglazítod és arrébb tolod. Ha ez jó lépjünk tovább. Jön az előgyújtás. Ilyenkor az alaplapon és a blokkon lévő rovást kell keresni, és ahhoz beállítani. Ha nincs ilyen, akkor gyertyát kiveszed, fogsz egy tolómérőt, felső holtpontig feltekered a dugattyút, majd a tolómérőn visszábbtolsz 1,5 mm-t(azthiszem 51-eseknél 1,5mm az előgyújtás, nekem 50-esem van, annál 1,8mm). Ha lejjebb tekered az alaplapot, akkor kisebb, ha feljebb, akkor nagyobb lesz az előgyújtás. Persze ez csak akkor működik, ha jó a kondenzátor, gyújtótrafó, akkumulátor, megszakító. Következeik a karburátor. A súbertű felülről a 2.-3. helyen legyen. Ha rég volt indítva, akkor előtte érdemes kitakarítani. Fontos, hogy milyen magas a benzinszint. A túl sok, akkor sokallni fog, ha kevés, akkor nem akar majd beindulni. Nézz utána, hogy simson úszószint beállítása, ott részletesebben leírják. Aztán a gázbovden holtjátéka max 2 mm legyen, ezt a karburátor tetején lévő csavaron tudsz kijebb állítani. A levegő-benzin keverék csavart tekerd be teljesen, majd 1,5-2 fordulatot csavarsz. Elvileg ennyi. A többit üzemmeleg motornál kell elvégezni. Persze fontos, hogy mindenhol jó legyen a tömítés, nehogy fals levegőt szívjon valahol.
2017. nov. 12. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!