Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A régi VW Golfokra (1-2-3)...

A régi VW Golfokra (1-2-3) miért mondják azt, hogy "jól meglettek csinálva"?

Figyelt kérdés
Tényleg annyira jók,vagy csak azért mondják mert német?

2017. dec. 4. 12:35
 1/10 anonim ***** válasza:
96%
A mai autókhoz képest szögegyszerű technikára épültek, gyakorlatilag nem volt ami elromoljon rajtuk.
2017. dec. 4. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim válasza:
78%
Az első hozzászólónak igaza van, illetve a tervezett avulás lerövidítése miatt az újabb autók általában gyengébb anyagból készülnek sokszor.
2017. dec. 4. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 D. Brasco ***** válasza:
60%
Mert mint tudjuk régen minden jobb volt...meg azokba még volt anyag......meg hát az elmúló évtizedek megszepitik az amugy nem mindig felhőtlen es igaz emlékeket!
2017. dec. 4. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Azok se bírtak többet,sőt sokkal hamarabb elrohadtak...Nekem volt 1es 2es most 4-es de szerintem ezzel sincs semmi gond,a karosszériája meg sokkal ellenállóbb a korrózióval.Mivel a régiekbe nem volt annyi(semmi)így volt csak kevesebb hibalehetőség.
2017. dec. 4. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Nincs mi elromoljon rajtuk - ergó nem is jó akkor, mert azt jelenti, hogy egyszerű, puritán autó.

A mai autók is elmennek 400-500 ezer km-t, úgy, hogy 10x annyit tudnak, mint a régiek (kényelem, csendesség, sebesség, lóerők, fogyasztás, környezetkímélőbb). Akkor meg milyen tervezett marhaságról beszélünk? Bullshit az egész.

2017. dec. 4. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
#5 A mai autók 4-500e kmt csak nagy odafigyeléssel mennek el, céges autóban ez inkább csak 200e utána viszont sokat kell rájuk költeni, a régi autókban meg nem volt mi elromoljon.
2017. dec. 4. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Elmennek 400-500 ezret, maximum kell közben egy turbót, vagy injektorokat cserélni. Ennyit megér a közel 3x annyi lóerő, ugyanannyi fogyasztás mellett, vagy nem?
2017. dec. 4. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
Gondolom akkor a régi Zsigulik is ilyenek :)
2017. dec. 4. 19:28
 9/10 anonim ***** válasza:
Mert , ha kicsit foglalkozol vele akkor örök élet meg két nap , nekem egy 92-es 1.9TD ventom van ami gyakorlatilag a 3-as golf sedan verziója , öreg technika , semmi elektronka meg ilyen sallangok , ki megy a világból az tuti . Turbon kìvül más nem tud elromlani , de már ezt is olcson lehet cserélni bennük és pár csavar aztán annyi , nincsenek túl bonyolítva
2017. dec. 5. 06:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 D. Brasco ***** válasza:

"A mai autók 4-500e kmt csak nagy odafigyeléssel mennek el"


Valóban nagy odafigyeles hogy csereled a folyadékokat meg a szűrőket,a benzinesnel neha a gyertyát meg a turbot ha van,a dízelnél meg ha kell akkor a porlasztocsúcsokat,turbot!Ha van kettős tömegű akkor még azt és csókolom!

Eddigre a zsigulit golfot és a többit már alsó hangon háromszor kellett generálozni......

2017. dec. 5. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!