Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » MAP szenzor működése?

MAP szenzor működése?

Figyelt kérdés
Az alap, szívó motorokban oké, hogy egy MAP szenzor jelét használja fel a vezérlő, de egy turbófeltöltős motornál ez hogyan van? Interneten nézegettem gyakori MAP szenzorok dokumentumait és elvileg egyik sem működik légköri nyomás felett (0,1 báron még lehet de 1 báron már biztosan nem). Van külön nyomásmérő ami a MAP mellett a túlnyomást méri? Vagy egy olyan szenzor van ami tudja mérni a vákuumot és a túlnyomást is?

2017. dec. 23. 20:01
 1/5 anonim ***** válasza:
A map szenzor a szívó sor előtt van ott nincs túlnyomás
2018. jan. 6. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Milyen szívósor?

A turbó előtt? Ott tényleg nincs túlnyomás, de a nyomás szinte mindig ugyanakkora így ott nem lenne értelme elhelyezni. A turbó után meg mindegy hol van biztos hogy van túlnyomás.


Vagy turbós autóknál nincs is MAP szenzor, csak mondjuk MAF? Mert ennek lenne értelme...

2018. jan. 6. 08:39
 3/5 A kérdező kommentje:

Közben találtam olyan MAP szenzort, ami tud akár 3 báros nyomást is mérni.

Most már csak az a kérdés, hogy a gyakorlatban melyik opciót használják...

2018. jan. 6. 09:39
 4/5 anonim ***** válasza:
Valami itt nem okés a map szenzor nem nyomást mér hanem depressziót, vákumot.
2018. jan. 6. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Itt találtam: [link]

[link]

Mondjuk az a 3 bár lehet hogy csak 2, mert asszem abszolút nyomást jelenti.

2018. jan. 6. 12:40

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!