Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Gyűrűzés vagy más lesz a baj?

Gyűrűzés vagy más lesz a baj?

Figyelt kérdés

Sziasztok ! Van egy 2001-es VW polom ami gázadásra .es ha egyhelyben járó motorral állok vele akkor igencsak füstöl és iszonyat büdös . Azt hogy hengerfejes már kizártuk mivel a vizet nem eszi. Először azt hittem szelepszár szimeringes de állítólag akkor gáz elvételnel kellene füstölnie, viszont ha gyűrűs akkor ugye a teljesítményebol is bőven veszítenie kellene . Amikor az autó szerelőm kuplungot cserélt rajta teljesen kivolt akadva hogy egy deka kompresszio nincs a motorban és mégis úgy megy mint akit segbbe rugdostak . És én is tapasztalom hogy túlon túl tesz a többi 1.4esen


Valakinek valami tipp hogy feleslegesen ne kelljen szetszedni a motor teret ? Az autó szépen ketyeg semmi beteg hangja nincs,pörög is mint a fagyi gép de még is füstöl mint a gyár kemény .


Előre is köszönöm a segítséget :)



2018. jan. 4. 22:17
 1/7 anonim ***** válasza:

Én gyűrűzni akkor szoktam régen, amikor nagyon zabálja az olajat.

De annak meg sok értelme nincs, mivel már kopott a henger is, tehát hamar megeszi a gyűrűket is.

Ha meg nem kopott a henger, nem kopott a gyűrű sem, hacsak nem valami gagyival rakták össze. Bár olyan meg alig van, a legolcsóbb gyűrűk is nagyon jók már.

Pl Goetze, szakalmetal gyűrű között alig van különbség.


Szóval ha nem vészesen eszi az olajat, hagyd a francba.

Ha ilyen 1 liter/1000km olajat zabál, akkor meggondolandó.


Én gyűrűzni nem fogok többet, inkább keresek egy blokkot, hengerfej nélkül, ott legalább látom, mi az ábra.


Inkább sok üzemanyagot kap a verda, az lehet a baj.

Mellé meg szarul zárnak a szelepek.

2018. jan. 5. 04:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

"egy deka kompresszio nincs a motorban"


Valójában itt a válasz a kérdésedben.

Az elsőnek írom:

Manapság már olyan anyagokból készítik a hengereket, hogy 4-500e km alatt sem kopnak el (benzines). Ennyi idő alatt viszont a gyűrűk, dugók és a csapágysorok elkopnak. Gyakorlatilag ezek cseréjével egy új motort lehet csinálni.

2018. jan. 5. 06:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Igen? Pár blokkot tudok mutatni hátul a kertben, ami "nincs elkopva" pár 100e futásteljesítménnyel(dízel)

Manapság meg pláne nem buli minőségi blokkokat gyártani, mivel ez az utolsó az autóban, ami megadja magát.

Előbb fordul fel a motorvezérlő, befecskendezők, érzékelők, stb.

2018. jan. 5. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 Vortrex ***** válasza:
Szerintem valamelyik hengernek elszállt az olajlehúzó gyűrűje, ami nincs szoros összefüggésben a teljesítménnyel vagy a kompresszióval. Amúgy nem fogom föl szaki bácsi melyik hengerben, mivel vagy hogyan mért 0 kompressziót egy pöccre induló motornál...
2018. jan. 5. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Hány km van az autóban?
2018. jan. 5. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

" kivolt akadva hogy egy deka kompresszio nincs a motorban és mégis úgy megy mint akit segbbe rugdostak"


Ejha! Lehet az is hogy nem jó dolog a nagy kompresszió mert visszafogja a motor teljesítményét?.. :O

2018. jan. 5. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 Wadmalac ***** válasza:

Az a deka kompresszió tutira azt jelentette, hogy alacsony, nem azt, hogy nincs.


Jó lenne tudni, hogy mennyire xar az a kompresszió.


Mert szerintem csak a betapadt olajlehúzó gyűrűktől füstöl. Meg akkor qrva vastag olajfilmen úszik a dugó, el is hiszem ,hogy jobban pörög.

Ha annyira xar lenne az a kompresszió, akkor nem menne az olyan jól, agyonbuzerált üzemanyag-adagolással sem.

Apropó, fogyasztás?

Kartergáz?

Olajfogyás?

2018. jan. 5. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!