Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Közlekedés » Autók, motorok

A kérdés

Turbó utólag? Maga a beszerelés hogy zajlik?

Raktam bele erősebb féket.

Gyárilag a futòmű 210 pacit bír. Az autóm pedig csak 100 pacis.

A kiplungot lecsereltem olyanra ami bírja a nagyobb teljesítményt.

Vettem hozzávaló denso turbót is. A dugattyú főtengelyhez nem kellett hozzányúlni.



Beszerelés hogy valósul meg?

Sokba fáj?



 2018. jan. 26. 13:22  Privát üzenet  

A válaszok
1 2
A kérdező kommentje:

Szandékosan nem írok autó típust mert biztos vagyok hogy valaki lesz aki jobban tudja mint a gyár.

Ugyan ezzel a motorral van turbós változata is.



# 1/14Időpont 2018. jan. 26. 13:24 Privát üzenet
Hét őő... Maradjuk annyiba, hogy jobban jártál volna, ha kompletten megveszed a turbós változatot.

A válaszíró 64%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/14Időpont 2018. jan. 26. 14:44 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Mármint külön a turbós motort.

A válaszíró 64%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/14Időpont 2018. jan. 26. 14:44 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
mikeXxX nevű felhasználó válasza:

Ne kezdj bele csak annyit mondok mert nem olyan mint egy sima fékcsere komplett motorvezérlő hengerfej dugó turbo hűtés és még sorolhatnám hosszasan !

A válaszíró 59%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/14Időpont 2018. jan. 26. 15:47 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Ez nem így működik hogy rákendácsolsz egy turbót aztán cső...

Melyik típusnak nics turbós változata?

Lepukkant fapados szarból nem lehet GT turbót varázsolni



A válaszíró 54%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/14Időpont 2018. jan. 26. 15:49 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Valóban, inkább meg kell venni bontottan a turbós motort mindenestől, mert így sokkal-sokkal többen lesz. Kell csövezés kipufogó oldalon, levegő oldalon. Kell még intercooler, nagyobb injektorok, egyedi motorvezérlő elektronika, szenzorai és annak felprogramozása. A kuplungtól még a váltó, féltengelyek nem lettek erősebbek, ahogy a motor többi alkatrésze sem. Szerintem még így is van, amit kihagytam. Egy ilyen mutatvány általában 1,5-2 milliós buli feketén, számla és garancia nélkül.

A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 6/14Időpont 2018. jan. 26. 16:23 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
"Gyárilag a futòmű 210 pacit bír" Ezt ki számolta neked ki?

A válaszíró 68%-ban hasznos válaszokat ad.
# 7/14Időpont 2018. jan. 26. 16:38 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Én tavaly komolyan gondolkodtam, hogy turbót rakatok az autómra, hogy legyen egy kis plusz erő, de olyan csillagászati összegekről volt szó, hogy inkább eladtam és vettem egy gyárilag turbósat. Fél millás autónál keményen 7 számjegyű összeg lett volna, ha szakszerűen van beépítve és ebből is volt gyárilag turbós, ráadásul itt még a fék, futómű és a hajtáslánc elemei is megegyeztek a szívó és a turbó változatban. Ráadásul vagy engedélyezteted is, vagy minden műszaki előtt szerelheted ki a turbót.

A válaszíró 73%-ban hasznos válaszokat ad.
# 8/14Időpont 2018. jan. 26. 16:43 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Valószínűleg ez (lesz) életed legrosszabb döntése.

A válaszíró 72%-ban hasznos válaszokat ad.
# 9/14Időpont 2018. jan. 26. 17:17 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
John_McClane nevű felhasználó válasza:

"Szandékosan nem írok autó típust mert biztos vagyok hogy valaki lesz aki jobban tudja mint a gyár.

Ugyan ezzel a motorral van turbós változata is."


Öööö mi nem tudjuk jobban mint a gyár, mi azt tudjuk amit a gyár is:

hogy a szívó és a turbós motor nagyon nem ugyanaz. A VW-nál hiába 1.8 20 szelep a szívó és a turbó is, attól még a motorban a bélés teljesen más, mert fizikailag teljesen másnak kell lennie - különben nem működne.


Az sem mindegy, hogy szívódízel vagy szívóbenzin. A szívódízel működési sajátosságai megegyeznek a turbódízellel, szerkezetileg sincs akkora különbség, ott viszonylag problémamentesen megoldható egy turbósítás.


A szívóbenzin működési sajátosságai jelentősen eltérnek a feltöltött benzinestől, ott jelentős átalakításokra van szükség,mind a motoron belül, mind azon kívül - főleg az üzemanyag ellátó rendszer és szabályzás terén. Ez minden nulláról 1+ millió, ha vna turbós alternatíva és össze lehet annak a cuccaiból barkácsolni akkor anyagárban megoldható. Viszont ha van turbós változat akkor egyszerűbb a motorcsere :D


Így első blikkre mi továbbra sem tudjuk jobban mint a gyár, viszont azt sejtjük hogy kicsit buta vagy :)



A válaszíró 77%-ban hasznos válaszokat ad.
# 10/14Időpont 2018. jan. 26. 19:52 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Astra F visszapillantó tükör utólag?
A központizárat utólag mennyire nehéz beszerelni?
Lehet utólag elektromos ablakemelőt beszerelni olyan autóba amiben gyárilag nincsen semmi ilyesmi?
Opel Astra F autóba lehet utólag beépíteni szervokormányt és klímát? Ha igen, mit gondoltok, mennyiért lehet beszerezni a bontóból, illetve mennyi lenne a beszerelés munkadíja?
Autóba elektromos ablak beszerelés?
A régebbi Suzuki Swiftbe utólag lehet előre középső kartámaszt beszerelni?

Kérdések a Közlekedés rovatbólKérdések az Autók, motorok rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!