Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Citroen C4 vagy Ford mondeo...

Citroen C4 vagy Ford mondeo mk4 a jobb?

Figyelt kérdés
C4 (2008-2010]

#jobb #Ford #Ford Mondeo #C4 m citroen
2018. febr. 19. 19:10
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
37%
Ford.
2018. febr. 19. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
48%
Egyértelműen a Ford. És nem azért, mert a C4 szar francia, vagy ilyen hülyeségek. Hanem azért, mert a Mondeo egy kiválóan összerakott autó, nagyon király futóművel, hatalmas és kényelmes utastérrel. A C4 pedig... az olyan semmilyen.
2018. febr. 19. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim válasza:
30%

Na akkor most elmesélek valamit:) családból papámat rábeszélték egy c4-re 2012-es autómata váltóval, jó keresgélés stb 2-3 hét alatt megnéztünk 6 c4-et és ebből 2 volt ami keveset futott és jó állapotú szervizkönyvel,garanciával, és ezek jól felszerelt példányok voltak :) aztán márkaszervízbe vittük átnézték azt mondták hogy 37.000 km valós futás teljesítmény valóban szép szervízkönyv a márkaszervíz álltal lett vezetve!

Eljött a nagy nap meg vettük az autót,és hát mivel nyugdíjas papám,mamám menjünk túrázni ide oda probálgassuk az autót én ahogy számoltam 2000 km tettem bele,én a belteret egy ocsmány fosnak tartom mint az összes farncia autónál jó ez magán véleményem,a váltó rettenetes lassú volt,a 2.0 hdi motor egy szutyok lassú 136 lovas fos, ezek az én belátásaim voltak az én autóm Volvo s80 4.4 v8 volt de vezettem ugyen ilyenből 2.4 D5 motoral hát a legjobb dízel a világ biztos hogy ez. A két autót nem hasonlitom össze nem egy kategória. Másfél év múlva a c4 egy családi túrán az oda vezető úton egyet gondol check engine a motor dadog, nézzük mi is ez eldöntés alapján trélert hívunk nem megyünk tovább, szervízben a DPF szűrőt kicserelélték mondván javíthatatlan, amikor legkisebb táv amit naponta tettünk meg vele 68-km nem városba hanem fő úton ahol mindig 90-100 km volt a sebességünk az úti cél elott kellet 2-3 kilométere a sebességet 50-60 km/h ra csökkenteni nem értem hogy tudott tönkre menni,Ezen javításnál megcsinálták a kötelező szervízt is. Na egészen decemberig semmi probléma amikor egész jó idő volt nagyon ritkán ment 0 fok alá a hőmérséklet egyik nap indítjuk 8 fok lehetett beindul és valami nem oké fordulatszám ingadozás de nem is ilyen kicsi mértékben 1400 ig ugrált(emelkedett szépen mint a játszótéren a libikóka,ez így a hidegre fogta papám amit van mondom még mínusz sincs akkor nincs ilyen a dízel Range roverenek (Édesapámé) amikor -15 fok volt ott semmi alapnárat ingadozás nem volt,megint meglátogattuk a c4-el a szervízt már épp poénkodtam a munkafelvevő kisasszonyal aki komoran és furcsán nezett mikor mondtam hogy valami törzs kártyát vagy valami ilyesmit adhatnának.4 nap múlva vissza jött a Francia mérnöki csoda :) Bearanyozva azt a napot amikor megint időt kell szakítanom hogy Papám vajon mikor kér meg hogy ismét látogassuk meg a szervízt (félreértés ne essék bármikor szívesen elviszem az öreget jól elbeszelgetünk mindig is jóba voltunk csak hát elég rossz amikor pont akkor hívnak útközben hogy most meló van jönni kell!)

Na miután visszatért a C4 akkor szépen levolt írva kicseréltek egy tucat alkatrészt neharagudjatok de erre már nem emlekszem :) még március sem volt első mondhatni "tavaszi" túránk során szépen lerottyantunk vele egy tünet volt csak az hogy inkabb hasonlított a szívó motorra mint a turbósra és mondom megnézem már a turbó csövet de semmi, valami oknál fogva megnéztem a nívó pálcát hát a minimum felett volt éppen hogy a motorolaj szint mi a jó k..a isten ez mondom,olaj kifulyast seholsem láttam és az olaj nem régibe volt ellenőrizve! Na hát szervíz megint látogatásra került :D aztmondták hogy valami tömitést kell cserélni és az autómata váltót is meg említettem azt mondták cserélnek benne olajat. Ezután haztért a c4 egészen 1 évig jól hibanélkül is működött csodálkoztam is mi a fasz?!? Azonban Székesfehérvár és Budapest között a pályán a pihenőnél félre álltunk enni és át veszem a volánt mert az öreg már régvezetett 200 kilométert, vettem egy szélvédő mosó folyadékot, mert hát a bogarak szeretnek szétkenődni a szélvédőn motorháztető fel töltöm a folyadékot teli lett végül mondom nézek egy hűtővíz szintet hát a tartályba nagyon kevés víz mondom csoda hogy nem főztük meg a motort aztán látom az olajsapka levétele után a trutyit a motorba na fogom a fejem ez bizony hengerfejes az autó 51.000 km futottan hengerfejes mivel még garanciális motorcsere volt benne ezután papám már félt egy 100 kilométeres útnál messzebb elindulni vele ezután az autó el lett adva mivel ez egy sz..ó roller volt és papám világ életében becsülte az autóit és mindig inkabb többet költött rá mindenből a jobb minőségűt és tankolni is a shell a vagy mol nagy ritkán omv kuton,prémium üzemanyag ment bele mindig (még gyerek voltam mikor apám és papám én pedig 16 évesen neki álltunk a családiházunkat építeni és ekkor mondta az öreg: fiam! Ez. Ház olyan lesz mint egy erődítmény. igaz nekünk nagyon kevesett kellet betonoznunk mert inkabb pumix és hozatott beton volt de amit mi csináltunk mindig egy lapáttal több cement volt benne mint ami elő volt írva :D ekkor tanultam meg az öreg semmit nem bíz a véletlenre na és ez minden téren így volt inkább költött rá csak tudja hogy az jó lesz ezután a Citroen után vettunk egy autónak nevezhető járművet ami egy volvo xc60-as 2.4 D5 dízelel és automata váltóval ami új onann lett vásárolva eredetileg egy kinetic felszereltségű lett volna de mivel édesapám és én is nagyon sokat köszönhetünk neki igy kis anyagi potlással a summum felszereltségű "legmagasabb" sikerült elhozni és plusz garanciát is vásaroltunk hozzá, azóta már 9000 km ment az autóval és még mindig imád bele ülni akár milyen fáradt is a kényelem az nem mérhető a Citroenhez,ezek szinte már fotelek mint hogy üléseknek nevezzük és maga a motor 215 lóerő és a váltó vajpuhán észrevehetetlenül vált, dízel létére csendesebb de ha már a 160km/h-t súrolja az ember akkor is viszonylag halkan a bődületes 5 hengeres dízel hang valami isteni bevallása szerint én csak ugyan ezt tudom elmondani, aki rábeszélte papámat a francia remekműre most is szopik a c4 Picassoval és mit ne mondja akinek egy jellemtelen szarul összerakott élhetetlen gyenge fos autó kell az szépen meg veheti a Peugeot és Renault társaságával együtt volt a munkám során Renault master és Peugeot boxerem is hát az egyik szarbb volt mint a másik ilyen tipus hiba olyan típus hiba, ekkor mondtam azt hogy elég én ezekre nem költök vettem egy ford transitot 3.2 TDCI nem elírás 3.2-es 200 lovas 4.6 tonnás amit eddig hibátlanul használok pont ugy mint az új 2.2 tdci transitot is ami csak 3.5 tonnas :) véleményem szerint a Volvo XC60 csaknem akkor is helyt fog állni amikor már a következő 3 további generációs c4-ek fognak az utakon járkálni avagy inkabb a szervízben állni :D

2018. júl. 7. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!