Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a probléma az S51-es...

Mi lehet a probléma az S51-es simsonomnál?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Van egy S51-es simsonom, amivel most van egy kis problémám. Hidegen a motor kisebb gázadásra is nagyon jól reagál, nagyon szépen megy, viszont ha vissza engedem a gázkart és leesik a fordulatszám akkor leáll. Miután felmelegszik utána már a leállást nem produkálja, viszont kicsit erőtlenebbé válik, nem reagál olyan jól gázra. Tudtok-e valami tippet adni a probléma orvoslására?

2018. ápr. 28. 17:37
 1/4 anonim ***** válasza:

Talán egy picit több üzemanyagot kap a kelleténél.Ezt a jó hideg és a rossz meleg üzem miatt tippelem.Meg kellene nézni a szívató gumi tömítését,hogy jól zár.Az is elöregszik,körben benyomódik.Ez már okozhat ilyen hibát.

Ha ez ép én akkor is a + üzemanyagra tippelnék.Kopott súbertű,vagy rossz beállítása,vagy karbi beállítási,adagolási hiba.

A súbertűn is lehet minimálisan szegényíteni a keveréket.

2018. ápr. 28. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséged, hasznos volt!
2018. ápr. 29. 12:12
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Tisztelt Kérdező!

Az előttem válaszolónak az okfejtése nagyon helyesnek tűnik és teljesen egyetértek vele. Amit feltétlen meg kell nézni az üzemanyag levegő keverék aránya megfelelően van e beállítva, szóval illene szétszedni a karburátort megnézni, a subertű állapotát, beállítását 16N1 (nagysúberes) karburátornál fentről a harmadi 16N3 (kissúberes) felülről a 4 a gyári alaphelyzet.

Fúvókákat és benzin szintet is lényegében át kell nézni.

karbi beállítás lépéseit sorra kell venni:

1 Beállítjuk a bowden holtjátékát a súberfedélnél, maximum 2mm játéka lehet

2 Elindítjuk a motort (úszószin beállítva, fúvókák súbertű helyzete ellenőrizve)

3 Üzemmeleg motornál betekerjük az gáztolattyú ütközőcsavarját (nem áll le a motor) stabil az alapjárat

4 Becsavarjuk ütközésig a levegőcsavart, majd óvatosan csavarjuk kifelé, amíg egyenletes járás mellett a motor el nem éri a legmagasabb fordulatszámot

5 Beállítjuk az alapjáratot az ütközőcsavarral a kívánt fordulatszámra (kb. 1400-1600 fordulat/perc)

6 Ha így nem megfelelő, 1/4 fordulatot csavarjunk még befelé a levegőcsavaron, dúsabb keverék érdekében

Biztos jó lesz a motor

2018. ápr. 29. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen, hogy ilyen részletesen leírtad a lépéseket! Úgy tűnik, hogy sikerült beállítani. Először leszedtem a karburátort es kitakarítottam a fúvókát. Mivel tökéletes bezinszintet szerettem volna elérni, így tolómérővel beállítottam az úszót is. A subertűt leraktam egy rovátkával, majd beállítottam a fedőn található csavart akkorára, hogy a holtjáték 2 mm legyen. Visszatettem mindent, cseréltem gyergyát is -biztos, ami biztos- ezután nem produkálta problémákat. Rendes tőletek, hogy segítettetek, megy a zöldkéz!
2018. máj. 2. 13:03

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!