Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi Quattro hajtásrendszer...

Audi Quattro hajtásrendszer átalakítása?

Figyelt kérdés
Sziasztok. Mindig is tetszettek az összkerekes Audik és úgy néz ki hogy most már összegyűlt a megfelelő pénz ahhoz, hogy tudjak egyet venni. Viszont mindenki akit kérdeztem (plusz neten is minden tesztben) ugyan azt mondták, hogy sportos közlekedésre nem alkalmas, túl kevés erőt küld a hátsó kerekekre. (YT-on van egy csomó videó ahol ilyen összkerekes Audi-kal próbálnak meg kicsit csúszkálni hóban, és szinte sehol nem kell ellenkormányozni, mert annyira nem jut hátra erő.) Emiatt nekem biztos hogy nem felelne meg alapból egyik típus sem. Utólagosan lehet ezt orvosolni? Vagy csak nagy és költséges átalakítások árán?

2018. jún. 2. 00:10
 1/6 anonim ***** válasza:
0%

?

Miért ne lehetne vele közlekedni sportosan, ha meg hátsó kereke autó kell akkor azt kell venni alapból.


A hátsó kerekek hajtását könnyű kiiktatni, fordítva már nem.

2018. jún. 2. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
56%
Utólagosan mi a kérdés?
2018. jún. 2. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

#2: Az a kérdés, hogy át lehet alakítani úgy hogy élvezetesen is lehessen vele menni? És ha igen, akkor hol csinálnák meg és mennyiért?


#1: Igazából tényleg hátsókerekes autóra vágyom, de Audiból nem találtam (megfizethető áron). És mivel ez a márka a kedvencem (kinézetre, amúgy sok tapasztalatom még nincs vele) így csak az összkerékmeghajtás átalakítása játszik.

Egy első kerekes autó (normális sper nélkül) vagy ami majdnem úgy viselkedik (ez lenne a Quattro) minden csak nem sportos. Amit kihagytam a kérdésből, hogy szeretnék majd vele pályanapokra is járni, így tényleg számít hogy hol hajt az autó.


Jövőhéten próbálok majd kölcsönkérni egyet. A munkahelyemen az egy fickónak van egy Audi Coupé-ja. Remélem kölcsönadja egy tesztkör erejéig. De nem várok az autótól sokat, mert ő is azt mondta, hogy mielőtt megvette azt hitte sokkal jobb lesz. Szinte minden helyzetben alulkormányzott, így a sportosság érzetének a nyoma sincs meg benne, szerinte.

2018. jún. 2. 00:42
 4/6 anonim ***** válasza:
Amúgy annyira nem szoktam követni a márkát, de szinte biztos, hogy itt is sok modell esetében lehet külön is állítani bizonyos határok között, hogy hova küldjön nagyobb nyomatékot.
2018. jún. 2. 00:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
0%

Érdekesek ezek a mérések, én is hallottam róluk. Mondjuk annyit tudok, hogy a quattro Audimmal ha odaálltam egy hátsókerekes BMW mellé, amelyik nagyjából ugyanannyi ló, mint az enyém, mindig tartottam vele a tempót, de olyan is volt, hogy le is hagytam. Mert a quattróval helyből sokkal jobbat lehet sprintelni. Szóval ennyit erről.

Amúgy meg tényleg nem ökörködésre való, az Audi azt tudja, hogy eltekered a kormányt, és arra megy problémák nélkül, nemhogy rakja össze-vissza a seggét.

2018. jún. 2. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
43%

A quattro nem sportolásra van hanem biztonságosabb esetleg gyorsabb közlekedésre. (igaz nem mindegy hogy milyen quattro mert egy TT alatt egy sima haledx van, de egy A4 alatt is csak középen van torrsen).

Mindent meg lehet csinálni, kell előre és hátra egy sperr (200e/kopp) és akkor kikapcsolt elektronikával is lehet közlekedni szépen. Vagy veszel egy EVO7-est és meg van oldva minden.

2018. jún. 2. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!