Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi B8 1.8tfsi és 2. 0tfsi...

Audi B8 1.8tfsi és 2. 0tfsi fogyasztás, karbantartás? esetleg quattro?

Figyelt kérdés

Jelenleg egy 1997 a4 1.9tdim van és megvagyok elégedve vele pár apróságtól eltekintve.

Legfőbb oka a váltásnak ez a városi diesel tiltás. Éves szinten nem sokat de párszor megyek ki Linz és Ulm környékére.

Napi szinten ugy 10km megyek vele + ha ugy esik akkor este kocsikázok valamennyit főként városba vagy M0 karika.


Kicsit tartok mint tfsi, pár fórumon lehet olvasni hogy valamelyik tfsi tele van hibával és kerülni kell de melyiket azt nem tudom. Quattro hajtás sokat számít? Télen elég szívás a meredek utcánkba feljönni.


egyenlőre nincs kiszemelt kocsi ha jó visszajelzést kapok nekiállok keresgélni


2018. márc. 26. 16:42
 1/4 anonim ***** válasza:
10km-re turbós autót? Vegyél egy swiftet, az audit meg tartsd meg a hosszútávokra.
2018. márc. 26. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

ha nem lenne ez a szarakodás a dieseles gépekkel megtartanám rövid és hosszú távra változatlanul :/ meg értelmetlen megtartani hogy mellette egy szuszkát hajtsak majd mikor kitiltják felgyújthatom mert eladhatatlan.


és mi baj lenne a turbos kocsival 10kmeren? értelmesen kell bánni vele.. 2011ben vettem mint első autót, 1honapon belül fel kellet újítani a turbóját és azóta is hibátlanul dolgozik. minden esetben 1-1percet járatom, minuszban 5percet autópályáról lejöve 2-3perc

2018. márc. 26. 19:38
 3/4 anonim ***** válasza:
Totál nonszensz amit csinálsz. A dízelnek olyan kevés a veszteséghője hogy 10km-eren át se melegszik a blokk. A turbónak 1-2 perc melegedés édes kevés. Leállítás előtt meg 30-40 másodperc is elég a visszahülésre. A jó öreg régi 1.9TDI még bírja ezt az igénybevételt, de a TFSI nem fogja megköszönni. Valszeg nem 1-2 hónap ilyen jellegű használattól, de előbb utóbb elő fog jönni ebből fakadó probléma. Én sem ajánlom a TFSI-t ilyen használatra. Egyébként a korai 2.0TFSI-knek volt pár olcsóbb hibás alkatrésze, amit időben kellett cserélni, ezeken kívül jó motor. Az 1.8-al nincs tapasztalatom. Bizonyos motorkódoknál van hibás láncfeszítő, de a 2006-7 körüli 2.0T-k még szíjasak. De én a helyedben akkor inkább valami nagyobb szívó benzinest vennék ha kell az erő. 2.0TFSI városban 10-12 körül eszik lábtól függően, országúton egész baráti 8 vagy az alatt is tud.
2018. márc. 27. 07:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

értem..


van valami amit tudtok ajánlani? 150-200hp közt szívóba?


lehetőleg német

2018. márc. 27. 14:02

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!