Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Magyarországon, Kelet-Európába...

Magyarországon, Kelet-Európában a Skodák a szocialista hiedelmek miatt népszerűek vagy más oda van?

Figyelt kérdés

Németországban speciel nem sokat láttam.

Még céges autónak sem, ellenben arra fele nem ritka,ha egy cégnél BMW,Merci flotta van, még kulcsos autónak is.


Kelet-Európában meg a cégek is és a lakosság is imádja.Hozzáteszem, alaptalanul.



Nálunk is a kulcsos autók mind Octaviák,gyakran kell velük megtenni sok száz kilométert, ki nem állhatom őket.

Kényelmetlenek,szélzajosak és tele vannak gagyi műanyagokkal.

Olyanok, mint egy Dacia, csak normálisabb méretűek.


A Superbet nem ismerem, egyedül csak az Octaviákkal van tapasztalatom, ami meglehetősen negatív.



A cégeknek is a fejére kellene koppintani, hogy ne ezen spóroljanak, szokjanak rá a normális márkákból álló flottákra.Mondjuk a Fordok is jobbak, mint a Skoda, vagy vegyenek Volkswagent esetleg franciát.Drágábbak,de legalább kényelmesek és nem esik szét a segged meg a gerinced egy hosszabb út után, mint a Tesco gazdaságos Skodákban.



Személy szerint elvből sem vennék olyan márkát, ahol az elsődleges cél a költségcsökkentés, sem Skodát, sem Skodát semmi hasonló szörnyűséget.


2018. jún. 9. 21:07
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:
69%

Én '75 - ben születtem. Nem ismerem a mai Skodákat, biztos jók, nem tudom. De nekem a Skoda név soha nem lesz egy "brand".


Én még azon a vacak farmotoroson tanultam. Amúgy elve nem szeretem a német kocsikat (hiszen a Skoda is ma már az) - majd akkor veszek, ha legalább egy BMW M5 - re lesz pénzem.

2018. jún. 9. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 anonim ***** válasza:
96%
Kérdező, neked valami Bentley van otthon minimum, ugye? Hogy így leszólod az Octaviát. Bármilyen hihetetlen, de az Octavia egy kényelmes, jól szigetelt autónak számít. Nyugatabbra is van éppen elég belőlük, csak Németországban például ahogy írtad, futja Passatra, Audira, BMW-re, Mercire is. De amúgy a Skodák is jelen vannak szép számmal.
2018. jún. 9. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
100%
A Skoda az 1999-es évtől egyre jobban kiépített a VW égisze alatt egy egészen eladható, árban/igényeknek a kelet-európaiaknak is megfelelő szegmenst (Fabia), majd a fentebbi szegmensekbe is betette a lábát (SuperB, Roomster, Yeti...), ahol egyre sikeresebb lett. Ez azzal járt, hogy átcímkézett Skoda lett, ami valójában VW "gyermek", de sikeresek lettek, mert jók, megbízhatóak, és veszik őket.
2018. jún. 9. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 anonim ***** válasza:
100%
Nekem semmi bajom a gerincemmel, akkor sem, ha céges Octaviában vagyok. Szerintem veled van a baj. A cégek meg hadd döntsék el maguk, milyen autót vesznek, te milyen alapon akarsz koppintgatni?
2018. jún. 9. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/25 A kérdező kommentje:

2#


A Bentleyket kifejezetten rondának tartom:)


Egy fiatal Jaguar XF-et birtoklok egyébként.Előtte volt Volkswagenem is, Renaultom is.



Az állításoddal vitába szállnék, az Octavia kényelmetlen,rosszul szigetelt autó.

Arra jó, hogy felvedd a kalapot és elmenj vele misér.Nem utazóautó.



A jelenlegi autómmal gond nélkül megteszek 500 kilométert, de egy Octaviával köszönöm, inkább passzolom.Utazzon vele az, aki megtervezte.

2018. jún. 9. 21:39
 6/25 A kérdező kommentje:

"Nekem semmi bajom a gerincemmel, akkor sem, ha céges Octaviában vagyok. Szerintem veled van a baj. A cégek meg hadd döntsék el maguk, milyen autót vesznek, te milyen alapon akarsz koppintgatni?"


Olyan az ülése, mintha szántóföldön üldögélnék.


Ugyanez a cég Németországban Passatokat tart céges autónak, mivel a németek nem ülne be Skodákba:)

2018. jún. 9. 21:44
 7/25 anonim ***** válasza:
100%
Hát én már láttam német középvezetőt Skodában, ráadásul az a saját autója volt.
2018. jún. 9. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/25 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem ennek nem a hiedelmekhez van köze, hanem az árfekvéshez.

Ha valaki itthon egy alap Daciánál többre vágyik, de azért számít az ár, jó alternatíva lehet egy Skoda. VW technika, de mégis olcsóbb annál, pláne egy Audinál. Sajnos az olcsóbb ár sincs "ingyen", meglátszik a spórolás pl a műanyagokon. Nem ugyan az mint egy Audiban.

Németországban nem tudom mi a helyzet, de Ausztriában elég sok Octaviát láttam már.

Hozzáteszem, nekem soha nem volt Skodám. Nekem valahogy a Skodák formavilága nagyon nem jön be. Minden vonalzóval rajzolt egyenesekből áll, jellegzetes csíkozott hűtőrács, puritán egyszerű beltér... Ettől függetlenül jó autóknak tartom őket ár-érték arányban.

2018. jún. 9. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/25 anonim ***** válasza:
100%

"Az állításoddal vitába szállnék, az Octavia kényelmetlen,rosszul szigetelt autó."


A Jaguar XFhez képest biztos, de illik kategóriájában nézni. Egy Focus semmivel nem jobban szigetelt vagy kényelmesebb, mint egy Octavia.

2018. jún. 9. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/25 anonim ***** válasza:

Sőt, az Octavia sokkal minőségibb, mint a Focus, ezt tapasztalatból mondom. Pedig a Focust is szeretem, de az anyaghasználata sok kívánnivalót hagy magaután.


Amúgy 2-es vagyok, és majdnem eltaláltam. Oké, a Jaguar a Bentleytől olcsóbb, de majdnem ottvan. Az XF egy drága prémium, majdnem luxusautó, és te ehhez hasonlítod az Octaviát :D

Amúgy nekem most A6-osom van, olyan üléssel, hogy nem adnám semmiért. De mégis áprilisban egy Renault Thaliával mentem 1300 kilómétert egyhuzamban (Csak pisiszünet), oszt mégse volt semmi bajom :D Szóval helyén kell kezelni a dolgokat.

2018. jún. 10. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!