Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2T motorokba hány ccm-s a...

2T motorokba hány ccm-s a legnagyobb? ( sportmotor )

Figyelt kérdés
2010. jún. 16. 12:36
 1/8 anonim ***** válasza:

600 valahány volt a legnagyobb amiről olvastam.

Biztos brutálisat tolt :)

De manapság a legnagyobbak a 300-ra fúrt 250 ETZ

2010. jún. 16. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
A Suzukinak volt háromhengeres 750-ese (a Mach I-II-III), a Bimotának pedig V2-es 500-asa (V-due), de ritka a 250-esnél nagyobb kétütemű (jó, ott van a 350-es Jawa és MZ BK, illetve a 300-as MZ ETZ).
2010. jún. 16. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Elso valaszolo tevedsz nem a furt etz-k a legnagyobbak vannak 500 kobcentis 2 utemu honda cr-k is amik brutalisak...
2010. jún. 16. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

A régi moto gp gépeknek van utcai változata( Honda nsr400/500, Suzuki rgv 500,Yamaha rd 500lc stb),ezek vérbeli sportmotorok, de már nem gyártják őket.Crossban is használtak 500-as 2T-ket(Honda Cr 500 és Kawasaki KX500),ezeket jó áron meg lehet venni, de nagyon komoly vezetői tudást igényelnek.

Ha jól emlékszem a legnagyobb két ütemű blokkja a Münch gyárnak volt, a TTS modell.750 ccm, 4 henger, 2 ütem, de az nem sportmotor volt, hanem classic bike.

A keleti blokkból a Jawa 634 és 638 modellek voltak kéthengeres kétüteműek 343 ccm-vel, illetve a Izs Planeta volt 350 ccm körül kétütemű egyhengeres blokkal.

2010. jún. 18. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Nem, a Münch "Mammut" (nem ez volt a hivatalos neve) négyhengeres, négyütemű NSU-motorral készült. Először ez Prinz-alapú 1100-as motort építettek bele, később egy TT-TTS hibrid erőforrást használtak. Aztán - ha emlékeim nem csalnak - később még nagyobb változatokat is építettek és létezett turbós erőforrás is.

Valóban, a Jawa kéthengeres blokkjai 350-esek voltak, az IZS Planéta a 350-es volt, illetve az MZ-ekből volt 300-as változat (a 250-esek alapjain) és létezett a BK 350 elnevezésű, kéthengeres, kétütemű bokszer 350-esük. A KGST-n belül nem is volt ezeknél nagyobb kétütemű motor személygépjárművekben - hacsak a Trabant 600-as és a Wartburg 900-as, később 1000-es erőforrását nem soroljuk ide, de most motorkerékpárokról volt szó.

2010. jún. 18. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Igazad van, a Münch TTS valóban négy ütemű, most nézem éppen neten.De akkor kinek volt 4 hengeres kétütemű 750-es blokkja???
2010. jún. 18. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Soros négyes 750-est nem tudok, csak a Suzuki GT 750 soros hármas, vízhűtéses 750-esét. A Kawasaki is háromhengeres kétüteműt gyártott Mach III néven, de az léghűtéses 500-as volt.
2010. jún. 18. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Elnéztem: a Kawának is volt 750-es kétüteműje Mach IV néven, de az is háromhengeres, levegős volt.
2010. jún. 18. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!