Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha az akku és a generátor jó,...

Ha az akku és a generátor jó, akkor mi lehet a gond?

Figyelt kérdés
Mindig lemerül az akku... Vettem új akkut és kapott egy új generátort is, de így is lemerül az akku... ma beraktam az új generátort, 40 percig járattam a motort és mikor most beindítottam már megint világított a töltésjelző. ha az akku és a generátor is új, mi lehet rossz? 99-es Corolla
2018. júl. 8. 15:02
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Lehet valami vezeték szakadás is ami miatt nem tölt az új generátor sem.

Vidd egy szakemberhez, mert igy hiába totózol .

2018. júl. 8. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Ha mindenképpen saját magad szeretnéd megnézni, akkor próbáld ki, hogy leállított motornál, kihúzott kulccsal kiveszed a biztiket..szépen egyenként, és figyeled, hogy szikrázik-e...akármilyen kicsit is..

Illetve kiveszed az összeset, és ampermérővel rámérsz valamennyi biztihelyre...tíz perc, és megtudod..

2018. júl. 8. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
A mi '92-es Opel Corsa B autónkkal is ez volt a probléma. Lett bele véve új generátor, úgy se lett jó. Heves gondolkodás és jónéhány nap után kontakthibára gyanakodtunk. Megnéztük, a generátor nem volt rákötve a testre, szóval valószínűleg neked is a kábelekkel lehet probléma.
2018. júl. 8. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
A testkábel rajta van, én is a kábelre gyanakszom, csak nem igazán értem a jelenséget... A legtöbbször csak akkor villan fel a töltés jelző, mikor kb 3 percet lehet még menni a kocsival + kikapcsol a rádió stb. Az új generátornál világít a töltés jelző és ezután még 20 percet járattam úgy, hogy minden létező fogyasztót bekapcsoltam, mégsem állt le a motor és még mindig beindult..
2018. júl. 8. 20:26
 5/11 A kérdező kommentje:
Most rámértem az akkunál (a biztosítékokat inkább kihagyom, mert nem értek hozzá)... Az akku alap járaton 12 volt fölött van (szóval elvileg emiatt nem világíthatna a töltésjelző)... Beindítottam a motort és 16,8 voltot mutatott, majd később lement 13,5 V-ra és ezt nagyjából tartotta is még felkapcsolt fogyasztókkal is. Szóval elvileg nincs semmi gond. Bár az a 16,8 volt kritikusan magas. Lehet hogy nem is a töltés hiányát, hanem a túltöltést jelzi? Ha esetleg ez a gond, akkor mit lehet tenni? + teljesen új generátor, nem felújított. Akkor miért tölt túl?
2018. júl. 8. 21:02
 6/11 anonim ***** válasza:
Akkor már csak a fesszabályzó lehet a gond.
2018. júl. 9. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
16,8V abnormális minden helyzetben. Mondom, fesszabályzó.
2018. júl. 9. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Beszéltem egy autószerelővel (bár nem villamossági szerelő), szerinte lehet, hogy azért van ez a túltöltés, mert a gerjesztő kábelnél gond van. Ez lehetséges? (bár én a 14 V fölötti értéket sokallom, főleg mikor felmegy 17,3V-ra) Hogyan tudom kimérni, hogy jó-e a gerjesztés? A multiméter fekete kábelét a generátor testelésére ok, de van egy három eres kábel... "S","IG" valamit "L" jelzéssel. Melyikre mérjek rá? Hány voltot kellene mérni?
2018. júl. 10. 13:23
 9/11 anonim ***** válasza:
Csúszik a generátorszíj. Cseréld le görgőkkel együtt. Mutathat összevissza töltést, ha nem egyenletesen jár.
2018. júl. 11. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Az új akkuval generátorral is lemerül az akku? Akkor van egy tippem mi a baj😀
2018. júl. 14. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!