Bmw 325i E90 238ezer km-el?

























5-ös:
Miért kapsz rákot? Pont hogy az illető egy sorhatos benzines BMW-t akar venni, nem pedig 20 éves Golfot amin feltekerje a füstcsavart...
Ha meg valaki 2 millió forintért vesz autót, az miért csóró?
Sokkal nagyobb élményt ad egy ilyen BMW, mint egy új Dacia, vannak akiknek a vezetési élmény is számít, nem csak menőzésből akarnak BMW-t, Audit és társait.
Kérdező:
Jó kocsi, a sorhatos benzines itt még megbízható, a 4 hengeresekkel vannak bajok, különösen a 320SI-vel, az egyenesen tiltólistás mert konstrukcióhibás zsákutca.
Egyáltalán nem sok ez a KM egy ilyen idős autótól, azért azt nyugodtan feltételezzük hogy aki BMW-t vesz újonnan, az nem azért hogy évi 3000 km-t használja(dízelre az hatványozottan igaz)
Érdemes utána kérdezdned majd BMW specialistánál is, szinte mindegyiknek vannak apróbb tipikus hibáia(mint szinte minden autónak), amik lehet hogy nem drága a javítása, de mindenképp fontos hogy tudjon róla az ember ha nem akar az ember szívni vele.
Nem tudom hogy az újabb, N-es motoroknál fent áll-e még, de az E46-oknál tipikus hiba a hűtőközeg gyengesége, 40 ezer ft-ból megvan az egész műanyag rendszer kicserélése(+munkadíj), viszont erről sokan nem tudnak és szívnak ha havonta elf*ssa magát az egyik megfáradt cső, vagy pedig a kiegyenlítőtartály és mehet a trélerezés, rosszabb esetben a motorbontás túlhevülés miatt.
Javaslom hogy egy korrekt BMW szakit keress először, olyat aki jól dolgozik de nem húz le(nehéz lesz...), nekem is volt olyan aki meglátta a BMW jelet és egy szimpla motorolajcserére azt mondta hogy 60 ezer forint...Hát persze, megcsináltam otthon szűrőkkel, jó minőségű olajjal stb-vel együtt 15-ért..










100 ezerrel jobb lenne. De akkor ugye majdnem kétszer annyiért kínálnák eladásra és annyiért meg biztosan nem kellene ha jól sejtem. Úgyhogy marad a 238 ezer kilométeres.
Ja. A külső nem minden. 13 éves autók 100% hogy voltak már sérülve. De ha szépen megjavították akkor nincs baj. Ennél az autónál is 100% hogy ez lehet a helyzet.
Az alvázat kell megnézni hogy az ne legyen vészesen korrodálva.
Ahogy elnézem a BMW-k elég csúnyán öregszenek. A napot nem bírják. A motortérben meg a gumi/műanyag és a tömítések nem szeretik az idő múlását. Kis olajfolyás és hűtővíz szivárgás ezért előfordulhat. Ez nem akkor agond mint amilyennek látszik. Egyszerűen megoldható problémák. A szerelőkkel kell nagyon vigyázni. Ha BMW-vel állítasz be hozzájuk akkor már dörzsölik a tenyerüket. Ez biztos nem lesz gond ha már az üzemanyagra el fogsz költeni minimum félmillió forintot évente akkor a javításra is juthat 100 vagy 200 ezer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!