Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Gyűrűtörés, vagy esetleg más?

Gyűrűtörés, vagy esetleg más?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy nem túl régen átesett az autóm egy hengerfej felújításon és gyűrűzésen, mert 1000 Km alatt úgy 6 deci olajat megivott. Volt szép kékes füst is ahogy kell szal megérett rá. Megtörtént aminek meg kellett történnie, azóta 500 egynéhány km ment bele, a jótanács az volt hogy országúton 90 km/h és max 2500-nál váltsam el, és így járassam be kb 7000(?) km-ig...mondjuk én ezt sokallom. Gondom pedig a következő lenne. 1-2 hete arra lettem figyelmes hogy nem húz úgy mint mondjuk a generál előtt. 2.-ban kissé szaggatottan is gyorsul. Max félgázzal gyorsítok de a megadott értéknél elváltok. Végülis előtte is így mentem vele. Lehetséges hogy eltört valamelyik gyűrűm? Esetleg kompressziós gyűrű, vagy ez hülyeség? Olajhoz hozzá sem szagol. zéró kék füst. Gondoltam még arra hogy el lett lustítva, de előtte is ugyan így elváltottam 2000-2500-nál. Még gondoltam az EGR szelepre vagy Lambda szondára. Nem kell egyből letorkolni. Én nem értek hozzá azért kérdezek. Egy 1998-as 4-es Golfól lenne szó. 1.6 sr 8 szelepes AKL motorral.



2018. aug. 10. 23:50
 1/1 anonim ***** válasza:

Lehet, elrakták a vezérlést.

Törött gyűrűket nagyon rég láttam, legutóbb egy 1200-es ladában.

Azóta már kicsit fejlődött a tehnyika.

2018. aug. 11. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!