Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan kell helyben kaparni...

Mgk999 kérdése:

Hogyan kell helyben kaparni hátsó/első huzásu autóval?

Figyelt kérdés
Fent mindent leírtam

2018. nov. 9. 18:18
1 2
 1/11 veterán vas ***** válasza:
100%

Úgy látszik, a "duplamotoros ezres swift" és a "földúton jogosítvány nélkül" kategóriák lassan a múlt homályába vesznek.

Mostanában a "helyben kaparó"-s kérdések kezdenek elszaporodni.


Ami nekem újdonság, ez a "hátsó/első húzású" kifejezés.

Igazi ütős, amolyan Tesco-parkolós kiszólás! :D

2018. nov. 9. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Nagy gáz, kis kuplung, közepes siker. A féltengelycsuklót Alkatrészes Miska megrendeli Wish-ről háromezerér', a lökhárítót Műanyagos Jóska megheggeszti Epokittal, osztán lehet megint próbálkozni.
2018. nov. 9. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Én bal láb,jobb láb,bal láb kombóval szoktam.
2018. nov. 9. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Én simán nyomok egy padlót és kész, automata és van elég nyomaték hozzá:)
2018. nov. 9. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Azzal aminek az elejére van kötve a zsineg és úgy kell húzni, azzal nem lehet sehogyan se.
2018. nov. 9. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Szóval te azt kérdezed hogy kell a hajtott kereket pörgetni, miközben az autó egy helyben marad. Azaz burnoutot csinálni. És azt is hogy mi a különbség attól hogyha elől és ha hátul hajt az autó. Eredeti funkciója versenyeken a gumik felmelegítése volt a jobb tapadás érdekében. Utcára nem kell. Egyszerűen nincs 500-1000 lovad és nem akarsz fél másodperc alatt 200-on lenni. Megindulhatsz normál gumikkal kulturáltan is. De ha mégis szét akarod cseszni a gumikat, a kuplungot, a féket, a difit és a váltót akkor álljunk neki és lássuk.

Először is a fékrendszer elosztását beszéljük át. A fékpedálod mind a 4 kereket fékezi attól függetlenül milyen autóban ülsz. Viszont a megfelelő fékezés érdekében az első fékek erősebben fognak mint a hátsók. A kézifék minden autón a hátsó kereket fékezik. Kéziféken nincs blokkolásgátló. A blokkolásgátlót és a kipörgésgátlót ehez amúgy is kapcsold ki értelemszerűen.

Szóval ha hátsó kerékkel akarsz "helyben kaparni" akkor a sima fékpedált használjuk. Benyomod a kuplungot és felviszed magas fordulatra az autót. Gázt nyomva tartod, de ahogy lejössz a kuplungról átlépsz a fékpedálra és megpróbálod megtalálni azt a pontot ahol az első fékek magabiztosan fognak, de a hátsó engedi pörögni a kereket. Gyakorlás igazából. Csak forgalomtól elzárt, helyen elég szabad hellyel csináld, mert ha elszúrod nehogy nekimenj bárminek.

Ha első kerekes az autód akkor egyszerűen húzd be a kéziféket és küld rá neki a gázt. Csak vigyázz, mert van amikor elhúzza a hátsó kerekeket:

https://www.youtube.com/watch?v=6_zAo7hBUoU

https://www.youtube.com/watch?v=rfA3IMsgT2c


De én nem erölteténém. Persze jól néz ki amikor az akciófilmben csinálják, meg amikor a youtube-on a milliomos kölykök vesznek egy autót csak lelakni és leégetnek rajta mindent. De ha szeretnéd azt az autót sokáig használni akkor inkább használd normálisan.

2018. nov. 9. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 veterán vas ***** válasza:

#6!

Meséld már el, hol van az a pont, ahol "az első fékek magabiztosan fognak, de a hátsó engedi pörögni a kerekeket"? És Te ezt a pontot érzed, és megtalálod egy (azaz 1db.) központi fékpedállal, és abban a pillanatban, amikor ballal fölengeded a kuplungot és átlépsz a fékre.....


Mit mondjak, ügyes vagy!

Ja, hogy ez még eddig sohasem sikerült??? ;)

2018. nov. 9. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Mint írtam nagyon okos az első fékek úgy vannak beállítva hogy erősebben, hamarabb fogjanak. Olyan pont nincs ahol a hátsó fék nem fog, de olyan van hogy pusztán annyira fog hogy bár kopik a fék, de a motor ereje pörgeti ennek ellenére a kerekeket. Eszi a féket, eszi a gumit, hevíti a kereket, de így lehet ott tartani az autót.


Ha nekem nem hiszel nekem keress rá hogy kell burnoutot csinálni. Nem tudom ki vagy hány ember szájából kell hallanod hogy elhidd, de az interneten van elég forrás hozzá.

2018. nov. 9. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 veterán vas ***** válasza:

#8!

Ha egyszer majd autóba ülsz, próbálj meg a leírásod alapján pukkanásig leforgatni egy kereket. (ne lepődj meg, ha nem fog sikerülni)

Amúgy pedig hagyjuk, mert nem az internetről összeszedett "mesék" alapján szoktam műszaki problémákat megvitatni. :D

2018. nov. 10. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Akkor eskü nem tudom hogy lehetne meggyőzni ha az egyedüli lehetséges módszert nem hiszed el. Én is vissza tudom mondani hogy próbáld ki, mert én nem így szoktam a problémákat megoldani.


Vagy írd meg hogy te hogy csinálsz burnoutot. Már nem tudok mit mondani rád. Leírtam mindent. Várom te hogy oldanád meg ezt a problémát.

2018. nov. 10. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!