Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyire lehet "felhúzni" egy...

Mennyire lehet "felhúzni" egy dízel BMW-t (E30 2,4)?

Figyelt kérdés
Láttam a youtube-n sok driftes videót, és feltűnt, hogy BMW-kből kevés a dízel, míg mercedes-ből illetve volvókból akad, de BMW-re rá kellett keresnem, és akkor is csak néhány találat. Ennek mi az oka? Nem lehet addig feltuningolni egy dízel BMW-t? Illetve az E30-asokból a 2,4-es dízelt mennyire lehet feltuningolni? (Ezt csak kíváncsiságból kérdezem) Vagy esetleg az egyel utánit, az E36-os dízeleket? (Ezekből nem tudom milyen hengerűrtartalmúak léteznek)

2018. dec. 2. 17:33
 1/8 anonim ***** válasza:
Felejtős a dízel E30 és a dízel E36-is. Egy sperres 1.8is már rendesen megy keresztbe és semmit nem kell rajta átalakítani. Egy sor6 25i beépítése az filléres tétel egy TD dízel tuningjához képest és ez utóbbi tartósan 190+ lóerő, míg ennyit a 24TDből az életben nem hozol ki :D
2018. dec. 2. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Akkor felejtős, és ezért nem látok olyan sok videót. És a Régebbi (740, 940) dízel volvók? Azokat megérné? Esetleg Merciket?
2018. dec. 2. 18:28
 3/8 anonim ***** válasza:

A régebbi dízel volvok is ugyanolyan hulladékok. A Volvonál ott a T5 és a T6. Egy kis költségen megpiszkált T6 az 400-450 lóerő, de 100-as benzinnel a gyűri T5-ökkel is el lehet menni 360 lóerőig.


Ennyit értelmes áron egyik öreg dízelből sem tudsz kihozni. Mondjuk ha az OM606-ra rárakod az M41-es dízelmozdony turbóját és belefaragod a befecskendezőit akkor talán. :D


Nem véletlenül nem épít senki ilyen dízeleket, erre a feladatra olcsón nem jön ki egyik sem. Persze vannak több száz lovas tuning dízelgépek, de azok annyiban vannak mint három benzines autó :D


Driftre egyszerűbb és olcsóbb a benzines. Egy mókolt E46 30d-vel már lehetne állatkodni,de jóval drágább móka lenne, mint egy sor6-tal.

2018. dec. 2. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Az E46-ban nem sok már az elektronika? A 2,5-ös benzinesben? (Nézegetek autókat, igazából nem lenne rá szükségem, mert minden helybe van, és szeretnék egy kicsit vadulósat, amit tudnék utcán is használni, de ha úgy van pályára is rá lehetne vinni vadulni, mert ugye utcán nem szabad ilyeneket)
2018. dec. 2. 19:29
 5/8 A kérdező kommentje:

Ja, és az előzőt kiegészítve. Éppen youtube-t nézegettem, ekkor fogalmazódott meg a kérdés, amikor láttam a dízel mercit keresztbe menni, és nem tudtam eldönteni, hogy melyik a több, a gumifüst, vagy a kipufogógáz, és hirtelen megtetszett. Mert utcára ugye nem lehet a benzinest turbósítani, de a dízeles eleve turbós, és a turbó meg nincs benne a forgalmiba, szóval úgy gondolom, hogy annak a méretével kicsit lehet ügyeskedni (De ha tévedek javíts ki kérlek).

De a jövőhéten nézek egy VFTS-es videót, akkor már ladát szeretnék.

2018. dec. 2. 19:32
 6/8 anonim ***** válasza:
Pályán azért nagyon fogynak ezek az autót.
2018. dec. 2. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Melyikre gondolsz? Azt érted alatta hogy a dízel tuningok nem túl tartósak?
2018. dec. 2. 19:34
 8/8 anonim ***** válasza:

"Mert utcára ugye nem lehet a benzinest turbósítani"


Olyat kell nézni ami leve turbós, Volvo 740, 960 és akkor 400 lóig nincs gond. A dízel hiába turbós, ha gyenge.


Az M54-ben még nem sok az elektronika, vagyis nem annyira sok.


Utcára teljesen már kell, mint pályára. Pályán kő kemény futómű kell, utcán ez lerázza a veseköved 5km-en.

2018. dec. 2. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!