Mennyire lehet "felhúzni" egy dízel BMW-t (E30 2,4)?
A régebbi dízel volvok is ugyanolyan hulladékok. A Volvonál ott a T5 és a T6. Egy kis költségen megpiszkált T6 az 400-450 lóerő, de 100-as benzinnel a gyűri T5-ökkel is el lehet menni 360 lóerőig.
Ennyit értelmes áron egyik öreg dízelből sem tudsz kihozni. Mondjuk ha az OM606-ra rárakod az M41-es dízelmozdony turbóját és belefaragod a befecskendezőit akkor talán. :D
Nem véletlenül nem épít senki ilyen dízeleket, erre a feladatra olcsón nem jön ki egyik sem. Persze vannak több száz lovas tuning dízelgépek, de azok annyiban vannak mint három benzines autó :D
Driftre egyszerűbb és olcsóbb a benzines. Egy mókolt E46 30d-vel már lehetne állatkodni,de jóval drágább móka lenne, mint egy sor6-tal.
Ja, és az előzőt kiegészítve. Éppen youtube-t nézegettem, ekkor fogalmazódott meg a kérdés, amikor láttam a dízel mercit keresztbe menni, és nem tudtam eldönteni, hogy melyik a több, a gumifüst, vagy a kipufogógáz, és hirtelen megtetszett. Mert utcára ugye nem lehet a benzinest turbósítani, de a dízeles eleve turbós, és a turbó meg nincs benne a forgalmiba, szóval úgy gondolom, hogy annak a méretével kicsit lehet ügyeskedni (De ha tévedek javíts ki kérlek).
De a jövőhéten nézek egy VFTS-es videót, akkor már ladát szeretnék.
"Mert utcára ugye nem lehet a benzinest turbósítani"
Olyat kell nézni ami leve turbós, Volvo 740, 960 és akkor 400 lóig nincs gond. A dízel hiába turbós, ha gyenge.
Az M54-ben még nem sok az elektronika, vagyis nem annyira sok.
Utcára teljesen már kell, mint pályára. Pályán kő kemény futómű kell, utcán ez lerázza a veseköved 5km-en.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!