Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az Audi R8 esetében, hogyan...

Az Audi R8 esetében, hogyan hoztak ki a motorokból olyan sok lóerőt feltöltés nélkül?

Figyelt kérdés

Az autó jelenleg is szívóerőforrásokkal erőforrásokkal kapható.

Egyik például a 5.2 V10.540 lóerőt tud, feltöltés nélkül.


Az autó előző generációja kapható volt V8-as, szintén szívó erőforrással is,az is 430 lóerőt tudott.


2018. dec. 28. 10:41
 1/8 Beviz Elek ***** válasza:
100%
Változó szelepvezérléssel. Ilyen arányt már 20 éve is sikerült produkálni feltöltés nélkül. A Honda 1.6 motorból 185 lóerőt sajtolt ki, a Nissan 175-öt
2018. dec. 28. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
72%

Alig több mint literenként 100ló, ez soknak tűnik, de nem az. Ott van konszernen belül a 6hengeres Porsche 911 GT3 RS 4literből 500ló szívóként.


Ettől függetlenül a megoldás: Magas fordulat, mind a honda, mind az audi mind a régebbi bmw úgy tudta ezt hogy 8000körül forognak ezek.(vagy még felette) Egy mai autó hol tilt? 6500?

2018. dec. 28. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Van abból erősebb is, a V10 Plus az 610 lóerős 5.2 V10-es.


Amúgy minőségi alkatrészek, változó szelepvezérlés, magas fordulatszám, plusz amit az ember lát a hátsó üvegen keresztül az igazából egy jó nagy levegőhűtő, ami szintén sokat számít:


[link]

2018. dec. 28. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Nagy fordulatú motor, a maximális teljesítményt majdnem 8000-res fordulaton tudja. Ez az egyik titok, a másik pedig hogy változó szelepvezérlése van, illetve ki van könnyítve minden benne. Ami nagyobb bravúr, az az, hogy 200 ezer km-t gondtalanul elmennek ezek a motorok, ami ebben a kategóriában nagy szó.
2018. dec. 28. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Gondolj bele, kétkerekű motorok esetében 1 literből kijön akár 200 paci, a kulcs a fordulatszám ahogy fentebb is írták. Csak minél nagyobb egy motor annál nagyobb tömegerők is keletkeznek, amiket egy bizonyos szint fölött még egyik ismert anyag sem képes elviselni hosszútávon.
2018. dec. 28. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Akkor mi az oka,hogy a "hétköznapi" motorok esetén a gyártók előnyben részesítik a turbós motorokat?


Ahogy fentebb írták, egy 1.5-1.6 motorból feltöltés nélkül kihozható 160-170 lóerő.

Ellenben, a "nagyok", mint a VW vagy a PSA feltöltéssel hoz ki belőlük ennyit.


Olcsóbb egy turbómotor?Hétköznapi használatra jobb?

2018. dec. 28. 18:55
 7/8 anonim ***** válasza:

Mert a mindennapokban használhatatlan. A Hondát is nagyon szar vezetni, mert 5000 fordulat alatt teljesen halott. És ez a közutakon baj. Az R8 is ilyen lenne, csak az már annyira erős, hogy 2500-as fordulaton is tud legalább 150 lóerőt, így nem érződik gyengének. A turbós motort sokkal kellemesebb vezetni, mert megindul alacsony fordulatról is. Továbbá nagyban csökkenti a fogyasztást és a károsanyag kibocsátást is a turbó.

Az Audi R8-at is dicsérjük, szeretjük, de egy dologról soha nem illik beszélni: a fogyasztás :)

2018. dec. 28. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

"Akkor mi az oka,hogy a "hétköznapi" motorok esetén a gyártók előnyben részesítik a turbós motorokat?"


A hétköznapokban ha nem huligánkodsz akkor soha nem fog 4000felett forogni alatta a motor, a régi honda az az utols 1500-on érezte jól magát, de ilyen 6-7000 alatt nem mondtad volna meg róla hogy nem egy bevásárló 1.4-es van alattad.

2018. dec. 28. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!