Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » FORD FOCUS 1.6 TDCI 90Le 2006...

FORD FOCUS 1.6 TDCI 90Le 2006 (DPF nélküli) Teljesen erőtlen, és néha rángat is meg megáll menet közben! Van ötledet mitől lehet?

Figyelt kérdés

Az egész azzal kezdődött, hogy az autó 3 évvel ezelőtt egy előzés alkalmával kirakta magát szervíz állásba (a műszerfalon felvillant egy piros fogaskerék, benne egy felkiáltójel) és teljesen erőtlenné vált. Gyújtás le, újraindítom és elmúlt. Szervizben EGR hibára gyanakodtak, de akkor nem cseréltem ki. Ez a hiba egyre sűrűbben jelentkezett, de párosult hozzá reggeli „hideg” inditásnál egyenetlen alapjárat, füst, ami 10-20 másodperc múlva megszünt. Aztán úgy fél éve becsatlakozott egy újabb hiba, gyorsitásnál ritkán iszonyat nagyokat rántott az autó, de olyat, hogy a belem majd ki szakadt! Majd lett egy újabb idegesítő hiba, hogy hidegen az autó nagyon gyenge volt, de ha elérte az üzemi hőfokot és leállítottam, vártam 5-10 percet és újra beinditottam akkor nagyon ment, nagyon erős lett! (már amennyire egy 90 lovas tud erős lenni) Az egész most ott tart, hogy az autó nagyon gyenge, semmi erő nincs benne már se hidegen, se melegen. Az EGR 3 hete lett kicserélve, semmi nem változott, pedig a gyári ment bele nem utángyártott és nem használt! Az eltelt 3 év alatt úgy 5 alkalommal látogattam meg a szervizet, voltam magánzó autószerelőknél, de senki nem mondott érdemleges ötletet, csak a szokásos turbó-injektor kombót fújták, amit a következők alapján elvetek:


- Hidegen nem ment, melegen ment (turbó egyszer jó egyszer nem? )

- Injektor: egyszer jó, egyszer nem? (Nem csörög a motor, szépen jár, de van egy furcsaság ami lehet hogy összefüggésbe lehet a hibákkal: Nagyon hidegben (-5 vagy -15) nagyon szépen indul a kocsi, nincs az a 10-20 másodperces dadogás és füstölés sem. Mintha gyári null kilóméteres lenne.


Azért irtam ide, hátha van olyan manus akinek ilyen jellegű hibája lehetett, vagy esetleg olyan hozzáértő olvassa akinek lenne ötlete mit lehetne megnézni.

Persze a legegyszerűbb az lenne, ha kinyitnám a pénztárcám, hogy aztán azzal bátran gazdálkodva addig cserélgessék az alkatrészeket míg jó nem lesz, majd a végén mikor egy 20.000,- ft-s alkatrész után megjavul, de az 500.000,- számlát kiállítják boldogan távozhassak.



#diesel #Focus #TDCI #füstől hidegen #gyenge a motor
2019. jan. 6. 20:07
1 2
 11/11 anonim válasza:

Szia nekem főtengely jeladó miatt rángatott, majd egyszer végleg megállt. Viszont a turbóval hasonló helyzetben vagyok.

Sikerült valamit csinálni vele ?

2020. febr. 21. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!