307cc vagy meganeII cc?
Kintről hoznám be.
Itthon nagyon röhejes árak vannak
:D
Megane II CC-m volt öt évig, 1.6 benzines, 120 ezerrel vettem, 230 ezerrel adtam el, három baja volt összesen. A gyári gyújtótekercsek rosszak, ezeket egyszer cserélni kell amikor elszállnak (nekem 140 ezernél), utána nem lesz velük gond, mert kijavították a konstrukciót. Ami manapság még úton van, azokban már biztos volt cserélve, így ez nem érint téged.
A másik a kulcskártya: elengedett egy forrasztás, és újat kellett rendelni (addig meg a lyukba a kártya mellé egy kést bedugva lehetett összeszorítani, hogy meglegyen a kontakt az indításhoz). A harmadik valami biz-basz a futóműben, nem emlékszem már a nevére vagy funkciójára. Nem volt olyan nagy tétel.
Az enyém tehát meglepően megbízható volt. Mondjuk a végére már nagyon magasan fogott a kuplungja, és 10-ből 1 indításnál furcsa hangokat hallatott. Már nem vennék ilyet, se 307-est, mert erősen elöregedőben vannak. Esetleg az utolsó 1-2 évjáratból, 2009-2010-es forgalomba helyezéssel.
Köszi.
Csak kemény tetős kivitelt vennék.
Más kemény tetős típusok még kint is heroin áron mennek.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!