Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson S51,16N3 típusú karburá...

Simson S51,16N3 típusú karburátornál nincs alapjárat ha befele tekerem ha az alapjárat csavarját ha kifele, közötte sincs. Mitől lehet?

Figyelt kérdés
Teljesen szét lett szedve ki lett takarítva teljesen.

#Simson 16N3 #akissuberesegyszar
2019. márc. 4. 19:12
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Jól állítottad be a gázbowdent, teljesen leereszkedik a tolattyú? Átmegy még némi levegő a légszűrőn? Nem szív sehol sem falsot a karburátor, még a "jaó bikára megtípem, akkó' nem esik le" szerelési módszertől elgörbült szívócsonknál sem? Nem ereszt át a főtengelyszimmerring egyik oldalon sem? Jól van beállítva az előgyújtás? Nincs tele mocsokkal a kipufogó? Van még valami minimális tömítés a hengerfal és a dugattyú között vagy alacsony fordulaton mindenfelé szabadon áramlik a gáz? Mindkét alapjárati állítócsavar létezéséről tudsz és megfelelően állítgatod őket?

Ha a fenti kérdések közül akár csak egyre is "Jaaaa..." kezdetű a válasz, akkor először a fennálló hibát kell elhárítani, utána kell ész nélkül tekergetni a mennyiségszabályzó csavart (mert gondolom, azt csavargatod most jobbra-balra).

2019. márc. 4. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Tisztelt Kérdező!

Az előttem szóló jól körülírta a lehetőséget, a Simson 16N3 karburátor beállítása teljesen eltér a nagysuberes 16N1 es családtól, itt klasszikus alapjárati csavar nincs!

A beállítása nagyon egyszerű, de mégsem teljesen egyértelmű. leírom a lépéseket, de az előttem válaszoló ajánlását feltétlen tartsa be!!

1986. fejlesztették, a 16N3-x sorozatot. mely kissúberes néven nevezték el.

Az üresjárati rendszer teljesen eltér a régi N1-től.

TILOS és nem is lehet súber emelésével állítani az alapjáratot!

A feszítő csavarnak ez esetben csak a holtjáték beállításában van szerepe, aminek kb. 2mm-nek kell lennie.

Ahogy gázt adunk, emeljük a fordulatot, az üresjárati rész megszűnik működni.

Nagy csavar, a súber mellett, alapjárati levegő csavar, zárt súber mellett ezen keresztül jut levegő a keverékbe

Található még egy csavar, a szívótoroknál, amivel szintén csak az üresjárat szabályozható.

Ez az apró csavar, az alapjárati keverékcsavar, eredetileg le van plombázva, ha nem muszáj, ne szedje ki belőle, ha kell akkor teljesen csavarja be és 2,5 fordulatot ki.

A karburálást üzemmeleg motornál végezzük, a gyári értékek közelébe való állításból induljunk ki:

A függőleges levegőcsavar becsavarásával csökkenthetünk, kicsavarásával emelhetjük a Simson alapjáratát arra az értékre, hogy egyenletesen járjon, majd a blombált kis csvart egy kicsit befelé kell tekerni, amig a fordulat el nem kezd emelkedni, majd negyed - fél fordulatot vissza, ez a gyári érték

Remélem tudtam segíteni

2019. márc. 5. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!