Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson karburátor vagy szimeri...

Krómgyűrű kérdése:

Simson karburátor vagy szimering hiba?

Figyelt kérdés
Van egy Simsonom, ami ezelőtt 2 héttel szépen ment hidegen-melegen, de egy hete menet közben rángat, és tegnap szétszedtem a karbit, de viszont ugyanúgy beállítva lehetetlen volt alapjáratot állítani. Ha volt alapjárat, akkor kicsit ingadozott. Gyertya szép őzbarna, szikra is szép. A karburátor súbere kopott, mivel ciripelő hangot ad. Mi lehet a hiba?

2019. ápr. 1. 17:13
 1/3 anonim ***** válasza:

Tisztelt Kérdező!


Több alkalommal volt már gond ezzel az S50 blokkos motorral!

Kezdjük azzal, ha a gyertyakép szép őzbarna, tehát vélhetően rendben a benzin levegő keverési arány a karburátor és a gyújtás is jól van beállítva, akkor ha nincs alapjárat annak az az oka, hogy valahol a forgattyúsházban, karburátor szívócsonknál falsot szív a motor.

Leggyakoribb a gyújtás oldali szimering, ha a kuplung felöl rossz a szimering akkor a gyertya tocsog az olajban és a motor iszonyatosan füstöl.

Találkoztam olyan hibával, hogy a henger szívócsonknál falsot szívott a motor és nem voltalapjárat, a gyertya képe kicsit világosabb barna volt elsőre nem is tűnt fel.

A legdurvábba blokkfelek illesztésénél szerelési hiba miatt szív fals levegőt a motor.

Ezeknél az eseteknél világosabb a gyertya kicsit és a motor nem tartja az alapjáratot.

Lehet más hiba is, de azért ezt látni kellene.

Én a szívócsonknál szív falsot arra gyanakszom, mert a motor nemrég volt szimeringezve, ha jól tudom.

Ha a karburátor rögzítő anyáit nagyon meghúzzák deformálódni tud és talán ez a leggyakoribb ilyen hiba

2019. ápr. 2. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Tisztelt Válaszadó!


Igen, valóban sok hiba volt ezzel a blokkal. Nagyon nehezen, nagyon sok időbe telt Nekem, míg helyreráztam a dolgokat benne. Valami iszonyat rossz volt ez a motor. De már több, mint egy hónapja remekül ment, indult, jött, megállt. Semmi panaszom nem volt rá. Eddig. Átfogom nézni a szívócsonk területét, illetve a blokkfelek illeszkedését is. Az is igaz, hogy a gyújtás felőli szimmeringet tavaly nyáron cseréltem, ám azóta egyszer szét lett húzva a blokk főtengely hézagolás miatt. Olvastam, hogy szimmeringet minden széthúzásnál érdemes cserélni, mivel könnyen sérül. Úgy gondoltam, hogy új a szimmering, ezért nem is cseréltem.

2019. ápr. 2. 17:07
 3/3 A kérdező kommentje:
Rendeltem hozzá karburátort, mivel ez a gyári már nagyon kopott. Egyesek szerint nem ez lehet a hiba oka. Nagyobb az esély, hogy a gyújtás felőli szimering adta meg magát?
2019. ápr. 5. 16:04

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!