Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A németek hogyan cserélik le...

A németek hogyan cserélik le minden 5 évben az új autójukat?

Figyelt kérdés

Hallottam olyat, hogy megvesznek szalonból egy teljesen új autót, nem fizetik ki a teljes kocsit, hanem havonta egy x összeget. Ameddig garanciás, megtartják, és kb 5 évente visszaadják a kereskedésnek, és kicserélik egy új modellre.

Valaki leírná, hogy ez hogyan működik? Mennyire éri meg így cserélgetni az autókat?



2019. ápr. 7. 17:41
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
Ezt úgy hívják, hogy lízingelés. Magyarországon is csinálhatja bárki.
2019. ápr. 7. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
51%
Nem azért csinálják mert megéri. Eleve új autót nem éri meg venni semmilyen formában, mert ahogy kihozod a szalonból 20%-ot esik az értéke. A németek sem azért csinálják mert ez így megéri bár még mindig több értelme van mint 20 évre venni devizahitelre egy Daciát amiért mire kipengeted a 3 milkót eladhatod 150 ezerért.
2019. ápr. 7. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
51%

Ez hülyeség hogy nem éri meg az új autó. Legalább addig, kb 5 évig egy fillért nem kell rá költeni, minden bírja még a gumi is az akku is.

Pont a lelakott az ami nem éri meg, mert azon lehet sokat bukni, meg költeni rá.

2019. ápr. 7. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
76%

#3

Nem egy 20 éves lelakott csotrogányt kell venni, 2-3 éves autót veszek mindig, azokkal még soha nem fürdöttem be és nem éri meg az a 25-30% felár egy vatta újért.

2019. ápr. 7. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
62%
4. Te ha ráköltöd amit rákell , mert már arra kell költeni és aztán egy idő múlva eladod, pont annyit buksz rajta vagy még többet mint egy új autón.
2019. ápr. 7. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
36%

#5

Egy 2-3 éves autóra általában nem kell komolyabban költeni az értékállósága meg 3-10 éves korában a legjobb. Tehát arányaiban kevesebbet buksz meg a totál amit ráköltesz jóval kevesebb tehát gyakrabban fér bele a csere. De tudom ezek már meghaladja a mezei hasznyáltatóponthú vérpistikék agyi kapacitását.

2019. ápr. 7. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:

Lízing = tartós bérlet.

Nem megveszik az autót, hanem bérleti díj ellenében használják.

Vannak olyan országok, ahol ez a lakásoknál is működik, nem életcél a lakásvásárlás, bérlik a lakást, és ha költözni kell nem kell az eladással vesződni...

Amerikában ez általános, esetenként hatalmas távolságokra költöznek, olyankor csak a bérleti szerződést kell felmondani.

Természetesen ez azért tud működni, mert van bőven kínálat, a lakás bérbeadás is üzletág, az autó lízingelés ötlete is ez (van kinálat, és elegendő kereslet, hogy érdemes legyen ezzel üzletelni)

2019. ápr. 7. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
56%

Pedig a hármas jól írja. Elmennek 80-100.000 vagy 150-180.000 km-t. Addig csak olajcsere, utóbbi esetben a második vezérléscsere jönne.

A lízingdíj belefér a keretbe, de a karbantartásra nem akar költeni. Elfutja az autó a két garnitúra gumit, kellene vezérlést cserélni, váltóolajat stb stb. jönne a nagyobb szervizkiadás. Inkább visszaadja. Gondja nincs, garancia él. Amikor beviszi a szalonba és kihozza az újat érdemi változás még a kiadásaiban sem lesz, a lízingdíj ha emelkedi is, 5 év alatt az ő bére is nőtt. Újabb 5 évre egy új, modern, gondtalan autóval járhat. Ezt nálunk is csinálják sokan. Akinek belefér ez a kiadás annak ez tök jó megoldás

2019. ápr. 7. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Ja mindenki leírta leasing.

Drága a szerelő lazán bele lehet futni forintba átszámolva pár millas kiadasba ráadásul sok szerelő sincs.

Emellett az euro nem romlik annyit alacsony a kamat.

Nem vesz gumit nem vesz semmit lelakja majd a kelet európai megveszi.

Emellett újabb autó kevesebbet fogyaszt.

2019. ápr. 7. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

#8#

A lényegen nem változtat, de a németek 5 év alatt jóval 100ezer kilométer fölötti távokat mennek.

Nagy ország, sokan dolgozni is messze járnak, nem véletlen az, hogy a dízeleket vették, sokan 5év alatt 300ezer kilométer fölött tekernek az autóba, (a keleti nepper meg vissza tekeri az órát), nem akar szervizre költeni, egyszerűen lecseréli az autót a garancia lejártával...

2019. ápr. 7. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!