Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tényleg nagyon zsebbe nyúlós...

Tényleg nagyon zsebbe nyúlós a BMW szervízelése? Néhány konkrét példát, tapasztalatot megosztanátok?

Figyelt kérdés

Tisztázni szeretném, nem hülyegyerek autós vagyok, nem "presztízskedni" szeretnék, hanem élményekben dúskálva vezetni.

Tehát, lehetőségem van egy ismerősömön keresztül venni egyet, de már ő is használtan vette és előtte volt a második tulaj majd tíz évig, az első tulaj alig 2 évig birtokolta. Viszont az eladó korrektül elmondta, hogy nem hibátlan és használattól függően max 2 év és locsolni kell rá a százezreket a motorra, futóműre, váltóolajra, kuplungra.

Megtántorodtam az 1.100.000-es vételártól.

A szóban forgó típus egy 2004-es E46 320i facelift.

Tényleg ennyire gáz?



2019. ápr. 26. 22:28
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Azoknak a motraval meg nem volt gaz egyatalan.
2019. ápr. 26. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Tekintettel arra hogy ~1,5milliótól indulnak a valamire való E46-ok, ennyi hibával reális lehet az ár. Motorra azért százezreket ellocsolni nem lesz könnyű, de a többi: futómű, hajtás, korrózió az tudja vinni a százezreket.
2019. ápr. 26. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
#2 Összesen annyit. Szerinte 350-400 ezernél megáll a számla, de neki kisebb autó kell (méret, teljesítmény) a sok városi közlekedés miatt.
2019. ápr. 26. 22:48
 4/12 anonim ***** válasza:
320i N-es motor miatt a pénztemető, benzinesből maradj az M-es kódnál.
2019. ápr. 26. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

Az E46 20iben csak M-es motor van, ebben pont M54.


Használattól függően max két év és költeni kell a futóműre. Van egy rossz hírem, a magyar utakon minden kocsinál költeni kell erre - nyilván egy 800 kilós swiftnél más lesz a számla, mint egy 2,4 tonnás Q7-nél.


Váltóolaj? Ha automata akkor is max 30ból megáll az olaj, a kézinél jóval kevesebből.


Kuplung? Egy kuplungszett 50 000 pénz a bárdinál. Most jó a kuplung? Persze 15 éves autó, előbb utóbb egyszer majd cserés lesz.. :D


Ezek olyan dolgok, amik igazából nem drágábbak, mint más hasonló méretű és motorral rendelkező autó esetében. Ezek kopó dolgok, az autó meg öreg.. Ha veszel egy hasonló korú B5-ös Passatot az sem lesz olcsóbb.


Ha nem a Wallisba viszed, akkor egyáltalán nem kell jobban zsebbe nyúlni, mint bármelyik más autó esetében ( nyilván kategóriájában ).

2019. ápr. 27. 01:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

Ez még egy problémamentesebb motor, de nem jelenti azt, hogy nem kell rá költeni.

Lambdaszonda 73 000, vanos és egyéb tömitések kb 150 000, szelepszár szimering 100 000.

A futómüben a lengökarok 25 000-töl a csillagos égig, első gátlók kb 20 000, és igy tovább..

Ezeket akkor kell rákölteni, ha elromlottak, nem kötelező jellegges vásárlás után.

Szerintem, mivel ismerős, korrekten jelezte, hogy ne hibáztassad majd, ha költeni kell rá.

Én megvenném.

2019. ápr. 27. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

Hát egy 320i mint élmény. Te tudod.

Szerintem ha a kocsi nincs szetcseszve megvehető. Persze költeni kell ra de melyikre nem, egy mai ilyen autó 20m Ft te 1ert veszed. Tehát az új árának 5 százaléka ez olyan mintha vennel 6000ert egy ajfont vagy 8000ert egy számítógépet, vagy 2500ert egy mosógépet.


Logikusan belegondolva ha 400e Ft lenne a 2 évi használat az bármilyen ilyen korú autónál nagyon korrekt lenne , nyugodtan szorozd meg kettővel és tulajdonképpen akkor se aránytalanul sok. Nem azért mert BMW hanem mert ennyit kell felírni annak aki olyan autót vesz ami az új árának 5 százalékát eri tehát a piac beárazta úgy hogy 95 százalékban már kuka.

2019. ápr. 27. 07:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
Igazából arra gondoltam, hogy a 3 betű miatt nem drágább jelentősen a szervíz, mint egy Opelnál? Remélem jól fejeztem ki magam.
2019. ápr. 27. 09:40
 9/12 anonim ***** válasza:

Igen is meg nem is. Nézd ha bonyolultabb egy autó több minden mehet tönkre. Több esély a hibára .

Emellett a prémium alkatrész gyártók nem fognak neked olcsóbban dolgozni mert régi autód van így drágább is lehet az alkatrész.



Tán annyi mazlid van hogy ez egy szög primitív BMW nem is túl erős így esélyes a nagy szivast elkerülni

2019. ápr. 27. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
Azért egy ilyen szög primitív BMWben is messze komolyabb és drágák megoldások vannak, mint mondjuk egy korabeli G Astrában, ennyivel viszont drágább is az üzemeltetése. Mondjuk egy C Vectrához képest már talán nem drága.
2019. ápr. 27. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!