Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Részecskeszűrő tisztítás vagy...

Leander0101 kérdése:

Részecskeszűrő tisztítás vagy az eltávolítása szoftvermódosítással a jobb?

Figyelt kérdés
2019. ápr. 28. 19:33
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
Csere
2019. ápr. 28. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:

Csere

Lehet mókolni, kiírni stb, az első műszakiig

2019. ápr. 28. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
24%

Ha euro 4 nincs gond a muszakin se. Nem feltetele az euro 4 szabvanynak a reszecskeszuro :)

Kiiktataskor meg csak szervagjak flexel a belsejet kidobjak es osszehegesztik.

Nekem a katalizator belso is ki van vagva.

2019. ápr. 28. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 Szolovjov ***** válasza:
71%
A tisztítás csak akkor válhat be, ha esetleg városi használat során korommal rakódott tele. Ha azonban már túl sok öntisztulási cikluson esett át és a hamutól tömődött el, akkor csak a csere segít. Nem nagy összeg, manapság utángyártottat már 200 ezer alatt is lehet venni és többet nem lesz vele gond.
2019. ápr. 28. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
Az eltávolítás+szoftvermódosítás-után egy egészen más karakterű motor lesz az autóban.
2019. ápr. 28. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
93%
Ahogy írják, az a gond, hogy ha a regenerációk során mindig tökéletesen ki is tud égni a korom, az nem tűnik el 100%-osan nyomtalanul. Egy kis hamu mindig marad vissza. Az évek során ez felhalmozódik és ettől tud tönkremenni a filter még ha ideálisan is használtad az autót. A hamu szép lassan gyülemlik csak fel, alsó hangon 200.000km-t ki szoktak bírni. Lehet mosogatni, de az csak időleges megoldás. Teljesen kimosni nem lehet. Szerintem is csere, talán az a legjobb megoldás és akkor megint jó darabig nem lesz rá gond. Az eltávolítás Euro4 fölött nem megoldás, ahogy írták. Környezetvédelmi, egészségügyi szempontból meg inkább nem is kommentálnám.
2019. ápr. 28. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
74%
Mindig is a világ legnagyobb trógerségének tartottam, hogy vannak olyan fajankók, akik képesek kiszedni a szűrőt, aztán gyakorlatilag gyilkolni mindenkit a kormozó sz..rjukkal. Ha nem tudsz üzemeltetni egy autót, akkor ne járj autóval.
2019. ápr. 28. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
0%

Hat igen.. latszik ki allt be a sorba :)

Egy szuro eloallitasa se kornyezetkimelo. Ezaz dobjunk ki mindent es vegyunknujat. ;) 2004. Ugye. Marx. Jaj elkalandoztam.

Kinek mi.


Ki tudja 1 model euro 4 dpf nelkul masik model euro 4 dpf el :) ugyanah a motor. De aemmi baj dragam.


Euro 6 mas teszta oda kell a dpf.

De ez az euro maszlag csak politika de nem offolok ;)

2019. ápr. 28. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:

"A tisztítás csak akkor válhat be, ha esetleg városi használat során korommal rakódott tele. Ha azonban már túl sok öntisztulási cikluson esett át és a hamutól tömődött el, akkor csak a csere segít. Nem nagy összeg, manapság utángyártottat már 200 ezer alatt is lehet venni és többet nem lesz vele gond."


Nem szabad benyalni minden Totalcar-os mantrát!


Mert pl. szervíz Schulungon meg azt mondták, hogy a hamut is ki lehet mosni bizonyos feltételek mellett, sőt az (autó)gyártó tervezi a gyári technológiás tisztítás megoldhatóságát.


Kizárólag szoftvermódosításnak meg nincs értelme, mert az eltömött szűrő csak tovább tömődik, végén bedugul és lefullad a motor.


Aki pedig kibelezi a katalizátort/DPf-et, ledugózza az EGR-t, kívánom, hogy gyermeke ne légúti megbetegedésben halljon bele, különben lesz elszámolni valója a lelkiismeretével!

2019. ápr. 29. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:

"Egy szuro eloallitasa se kornyezetkimelo. Ezaz dobjunk ki mindent es vegyunknujat..."


Még mindig jobb, környezetkímélőbb ha a szűrőt dobod ki és veszel újat, mintha ezt a komplett autóval tennéd egyetlen alkatrész (DPF) hibája miatt.

Euro4-nél, a 2000-es évek közepén kezdték el bevezetni a részecskeszűrőt. Az Euro4-et valóban sok motor teljesíti filter nélkül is. Az Euro5-öt azonban egyik se. Az Euro5-nek a megengedhető részecske kibocsátása pontosan ugyan annyi, mint az Euro6-nak. Inkább a nitrogén-oxidok mennyisége, amin szigorítottak. Erre hozták be az SCR-t (AdBlue). Azonban ennél is igaz, a részecskeszűrő analógiájára, hogy van olyan motor, ami AdBlue nélkül is hozza az Euro6-ot. A jövőbeli következő szintnél valószínűleg itt is igaz lesz, hogy AB nélkül már nem lehet megugrani.

2019. ápr. 29. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!