Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki Swift 2005-ös 1.5 gs...

Suzuki Swift 2005-ös 1.5 gs változat klímájával kapcsolatban tudnátok segíteni?

Figyelt kérdés
Most vettem az autót!Klímás feltöltötte gázzal(nem használta az előző tulaj).Klímás mondta hogy mossam ki magasnyomással a hűtőbordákat.Meg is tettem.Manuális klíma 1-es fokozatában bekapcsolva (kinnt 18-20 fok) ki-be kapcsolgatja 10 másodpercenként a hűtőventillátort és a kompresszort is!Magasabb fokozaton 3-4 ott folyamatosan dolgozik a venti és a kompresszor is.Baj van?Vagy ez rendeltetésszerű működés?
2019. máj. 2. 20:53
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
48%
Nem. Minden fokozaton folyamatosan kell működni.
2019. máj. 2. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Mi lehet a probléma?
2019. máj. 3. 05:36
 3/11 anonim ***** válasza:

Most hűt vagy nem hűt?

A francot érdekli a ventillátor hogy mit csinál.

2019. máj. 3. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Egyes hülyeséget írt.

A Suzuki úgy csinálja, hogy az első egy-két percben folyamatosan megy a klíma, aztán ki-be kapcsolgat, a befújt levegő hőmérsékletétől függően. Nem hiba, tulajdonság.

2019. máj. 3. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm a korrekt választ.
2019. máj. 3. 17:26
 6/11 anonim ***** válasza:
Te írsz hülyeséget! Manuális klíma hogy kapcsolna már ki, ha elér egy hőmérsékletet? 2007-es Swiftem van, és feltételezem, hogy a klíma is ugyanaz, mint a kérdezőnek. Bekapcsolom, megy, kikapcsolom, leáll. Érdekes lenne, ha ki-be kapcsolgatna 10 másodpercenként. Ott valami koszos vagy hibás.
2019. máj. 3. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Te írsz hülyeségeket.

Az első pár perc után folyamatosan ki-be kapcsolgat a kompresszor elektromos kuplungja és a klímahűtő ventilátora. Mielőtt azzal jönnél, hogy ettől tönkremenne, 16 év és 180 000 km alatt még nem sikerült neki. A manuális klímáknak is van egy hőérzékelője az elpárologtatónál, és 3...5 fok körül kikapcsol, ennél jobban nem hűt.


Mielőtt újra nekiveselkedsz hogy megcáfolj:

A motorvezérlő G91-es csatlakozójának 15 és 35 pontjai közé csatlakozik az említett hőérzékelő narancs, és fekete-fehér vezetékkel.

Ignisem van, de a a két kocsi a kasztnitól eltekintve gyakorlatilag ugyanaz.

2019. máj. 3. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Persze, van hőérzékelő, hogy a klímahűtő ha nem képes több hőt leadni a kosz miatt, akkor kikapcsoljon, de ez a klíma védelmét szolgálja, és nem azt, hogy ne hűtse túl az autót. Azt sajnos manuálisan kell szabályozni . Eleve egy ilyen nem túl erős autónál nagyon kellemetlen lenne, ha folyamatosan ki-be kapcsolna, mert nem egyenletesen adná le a motor a teljesítményt, hanem 10 másodpercenként megtorpanna, mert azért valljuk be, hogy érezhető rendesen. 3-4 fokozaton miért nem kapcsol ki? Hosszú utakon mindig 1-2 fokozaton használom, és soha nem kapcsolt még ki, csak ha én kikapcsoltam. Első tulaj vagyok, 110 ezer van autómba, és új korától így működik.
2019. máj. 3. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Nekem is így működik új korától kezdve, és valamennyi Ignisesnek. nem 10 másodpercenként, mert az kis túlzás, de percenként kétszer ki-be kapcsol.

És ennek így kell működnie. Nem küldöm át az 1200 oldalas szervizleírást, mert annak sem hinnéd el.

2019. máj. 4. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
2019. máj. 4. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!