Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen hátsó kerék meghajtásos...

Milyen hátsó kerék meghajtásos autót vegyek, ami fenntartható?

Figyelt kérdés

Mindenféleképpen hátsó kerekes autót szeretnék venni, 2004-2009-es évjárat között, de amiket kidob az bmw vagy merci...

A merci halál drága, 2 misi felett vannak az árak igy marad a bmw... viszont tudom hogy baromi drága a fentartása igy tudom hülyeség a kérdés már alapból de felteszem aki ért hozzá, milyen tipusú bmw-t ajánlotok? Fajta/motorkód szerint ami megbizható (azt nem irom olcsó fentartású mert olyan nincs). Annyi még hogy 1800-2000ccm-ig nézem csak, és coupe valamint kombi ne legyen.

Vagy ha esetleg más autót tudnátok ajánlani ami nem keltette fel a figyelmem annak is örülnék :)

Köszönöm szépen előre is a segitséget!



2019. máj. 24. 14:33
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Semmi értelme nincs hátsó kerekes gyenge szedánt venni, normális keretek között gyakorlatilag mindegy hol hajt.

Ha meg játszós autónak lenne, akkor felejtsd el pénz nélkül

2019. máj. 24. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
84%

Lexus is200


Értelme nulla, mert gyenge autóval driftelni nem fogsz tudni de legalább többet eszik és télen nem megy fel a hegyre

2019. máj. 24. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

ezt nem értem, egy lada-val is lehet driftelni, igaz csak télen láttam XD


Amúgy hanyas motorral lenne érdemes akkor?

2019. máj. 24. 16:38
 4/8 Beviz Elek ***** válasza:

Csapatni tényleg nem lehet pénz nélkül, "hosszútávon" az autót is megviseli és talicskázhatod rá a pénzt.


Ha tényleg ez a cél, akkor szerezz egy talicska pénzt +M3/M5/IS300/350Z/200SX/Silvia stb stb



#2-vel ellentétben nekem nagyon bejön az IS200 (de szerintem a 250 sem lehet rossz), nem gondolom hogy többet fogyasztana mint egy hasonló BMW, aszfaltot nem fogsz vele szaggatni de nem siralmas és legalább nagyon megbízható.


Ha nincs pénzed, akkor a téli bohóckodásra tökéletes.

2019. máj. 24. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Hát jó kérdés, ha azzal kicsit tudok segíteni, akkor nekem egy F30-as 3-mas van, 20i, 184 lovas, 2 ezres turbóbenzin. Új autó lévén a kuplungot nem szoktam rugdosni, annál jobban sajnálom, de esőben nagyon szépen megy keresztben, kettesben elég egy nagyobb gáz(akár kis fordulaton), és már megy is. Arra akarok ezzel kilyukadni, hogy szárazon is mengy, ha a kuplungot nem kíméli az ember, szóval ez az erő már bőven elég szórakozni, a 255-ös gumikat nem nagy cucc elforgatni neki. Ha nem játszadozol vele, akkor is megvan az előnye, nekem nagyon tetszik, ahogy viselkedik, a hátulja szinte befordítja a kanyarokba, nem túrja el az elejét, jobb a tapadás, mert gyorsításkor leül a hátulja, és oda kerül a súly, emiatt nem rúg el olyan könnyen. Az elsőkerekeseknek meg megemelkedik az eleje gyorsításkor, ezért rúg el olyan könnyen(már ha van annyi erő). Télen friss hóban viszont hiába volt bekapcsolva minden, ment a hátulja, de nekem tetszett, és legfőképpen meg tudtam tartani. Egy átlag sofőr itt szokott elvérezni, aznap a 80 km-es út alatt 2 elsőkerekes autó is volt az árokban.

Ezeket érdemes mérlegelni, hogy neked megéri-e a hátsókerékhajtás. Hogy ettől függetlenül vennék-e 4 hengeres szívó BMW-t? Valószínűleg nem. Úgy vagyok vele, hogy vagy 6 henger, vagy a 4 mellett legyen ott az a turbó.

2019. máj. 24. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
opel omega
2019. máj. 25. 01:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

MX-5


2004-2009 az már E90-es BMW, azt sem fogsz 3misi alatt kapni jót.


IS200 jó autó, bár fogyaszt mert kb nagyon rövid fokozatok vannak benne, péládul kakucsony nagyon élhető mert alig ejt a váltó, gyakorlatban viszont sokkal többet forog adott sebességhez mint egy bármi más 5gangos váltó még akkor is ha itt 6gangod van.


E46-ot szintén nem néznék 6henger alatt főleg benzinest. A-ból B-be eljutni oké, de ha erre kell ennél olcsóbb alternatívák is akadnak, élménynek meg hát alapvetően kanyarban jó, ha nem 20éves gátlók és szilentek vannak alatta és nincs kiszakadva a hátsó bölcső. Nekem 2év alatt sikerült találnom itthon 1db-ot ami megfelelt az igényeimnek. (30d kéziváltó)

2019. máj. 25. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Lexus IS - viszonylag ritka(sszerintem ez sajnálatos dolog), természetesen benzines. Ha futja rá, akkor az eggyel újabbat venném(de ebből 2.5 literes a legkisebb). Az előzőből az IS200-hoz, illetve az IS300-hoz is csak 1-1 motor volt. Az első generációt 2005-ig gyártották. Ha nem veted meg, akkor kézi váltós legyen.


BMW E90 - egyesek szerint az E46-hoz képest visszalépés bizonyos szempontokból, de tágasabb, halkabb, és újabb, a hülyegyerekeknek még drága. Bár ebből a hat hengereseket(N52, illetve a későbbi N53, vagy a turbós N54, illetve N55, de ezek három literesek, kivéve a korai 25i-k N52B25 motorja, az 2.5L, dízelből első sorban az M57 motorkódúakat, de ez is 3 liter), illetve a korai négyhengeres dízeleket(M47, nem N47) venném inkább magamnak.


BMW E46 - ez is jó autó, ha volt rendes gazdája. Ebből igazából mindegyik M-es kódú motor jó, ha volt gazdája, így a 16i-k és 18i-k ki vannak lőve, mert csak a koraiakban volt M-es kódú motor. 18d, 20d épp két literes, csak a 18d vissza van fojtva. Van ezeknek egy rossz megítélésük a használóik miatt, illetve kívülről eléggé traktor hangja van(szerencsére jó a hangszigetelése). A turbó miatt a megfelelő olajra és olajcserére ügyelni kell, illetve a szívósor takarítására is, mivel közvetlen befecskendezéses. Benzinesből a 20i szódával belefér a két literbe(2.2L), nem egy kifejezetten erős motor, de az olajfogyasztástól eltekintve más motorikus problémát nem hallottam. A nagyobb dízelek(30d, M57 motorkód) is egész jók, arra kell ügyelni, mint a kisebbeknél.


Esetleg még a Mazda MX5 NC jöhet szóba. Ez se nem kupé, se nem kombi, hanem roadster, illetve 1.8 és 2.0 literes motorokkal gyártották.


De ezek közül nem szabad megvenni az olcsóbbakat, kivéve ha egyedül akarok megfinanszírozni a város szerelőinek a nyaralásait.

2019. máj. 25. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!