Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a kímélőbb egy hagyományos...

Mi a kímélőbb egy hagyományos automata váltónak, ha piros lámpánál D-ben hagyom, hogy ne kelljen annyit kapcsolgatnia, vagy N-ben, hogy ne legyen terhelve?

Figyelt kérdés
Kérem, hogy valóban hozzáértők írjanak. Köszi

2019. máj. 26. 08:04
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
13%

Ha elötted váltott pirosra nyugodtan mehet az N

De ha nem tudod akkor szép lassan oda gurulsz aztán tartsd D-be

2019. máj. 26. 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
95%

honnan jön ez a baromság hogy az automata váltót bárhova is kéne kapcsolgatni menet közben??


mindaddig amíg előre mész, és jár a motor, D-ben kell legyen

2019. máj. 26. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
100%
Csak azt ne csináld, hogy lámpához gurulva már teszed ki N-be!
2019. máj. 26. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
88%
D-ben sincs terhelve,a váltó és motorvezérlőt nem hülyék írták :D
2019. máj. 26. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
81%

1. D-ben sincs terhelve ha nyomod a féket vagy az auto hold tartja az autót

2. N az leginkább szervízállása a váltónak, ha állsz akkor P-be célszerű rakni.

2019. máj. 26. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
Egy 1.8 benzines H Astráról van szó, én pedig arra a terhelésre gondolok, ahogyan a citrom vinni akarja előre az autót D-ben, álló helyzetben, alapjáraton, a féken tartva a lábam. Szó nincs menet közben kapcsolgatásról.
2019. máj. 26. 12:01
 7/13 anonim ***** válasza:
51%

"arra a terhelésre gondolok, ahogyan a citrom vinni akarja előre az autót D-ben, álló helyzetben, alapjáraton, a féken tartva a lábam"


de nem érted, hogy nincs terhelés?

2019. máj. 26. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:
Nem értem. Magyarázd el, miért nincs. Ahogy engedem a féket, menne az autó, ergo vissza tartom az elindulástól. Ha nincs igazam, indokold meg, mert "nem érted?"-del nem fogsz meggyőzni az igazadról.
2019. máj. 26. 17:29
 9/13 anonim ***** válasza:
100%

Kuszásnak nevezik. Az autómata váltó sajátossága.

Nem kell kapcsolgatni a lámpánál, esetleg ha hosszabb ideig állsz akkor lehet. A parkoló állás a P.

2019. máj. 26. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
100%

Ha már legalább annyit utánanéztél hogy tudod hogy mi az a citrom, akkor legalább a működését is megnézhetted volna.

Alapesetben nincs kapcsolat a motor és a hajtáslác között állóhelyben csak az olajnyomás van fenntartva aminek a hatása az hogy a féket felengedve elkezd kúszni az autó. Ha kirakod N-be vagy P-be és után vissza D-be akkor idő kell hogy újra kialakuljon az "olajnyomás". Azt nem fogja szeretni a váltó hogy hirtelen D és indulás, ezzel többet fogsz hosszútávon ártani neki mintha csak D-ben hagynád.

2019. máj. 26. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!