Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Terepre szeretnék átalakítani...

Terepre szeretnék átalakítani egy GSXR-1000-et jó választás?

Figyelt kérdés
Kinőttem már az egyhengeres endurokat.500 ezer körül vennék és crossmotor elsővilla,hátsókerék kell bele,meg bukókeret.Más motort esetleg tudtok mondani?

2019. jún. 4. 18:40
 1/7 anonim ***** válasza:
nem.
2019. jún. 4. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Ha te akarsz lenni a leglassabb terepmotoros Magyarországon, akkor ideális választás.
2019. jún. 4. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 dirtboy ***** válasza:

Nem lehet kinőni az egyhengeres endurókat.

tekintve hogy profik is 450el nyomják versenyen is így esélytelen hogy pl egy 650es husaberget kinőlj.

Nincs értelme terepen attól nagyobb teljesítménynek.

azzal hogy egy sokkal nagyobb, szélesebb, nehezebb sokkal több forgó alkatrészekből álló blokkot (giroszkópikus hatás miatt nem mindegy) raksz be egy cross vázba még nem leszel gyorsabb terepen, sőt lassabb leszel.

2019. jún. 4. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
nem cross vázba,saját vázába.és nem versenyzek vele nem érdkekel hogy Pumpa István gyorsabb a zipszilonzéeff 450ével.Ami aggaszt,hogy nem szivacsos légszűrője van,hanem papír tehát a motort a portól nemtudom hogyan lehetne megóvni.mert a szivacsost jelenleg is olajozom,mosom.
2019. jún. 4. 19:40
 5/7 dirtboy ***** válasza:
Én akkor is inkább nakedbike blokkot raknékbe, ami alul os nyomatékos sor4 nel is, de jobb lenne talán egy V pl sv1000 blokk.
2019. jún. 4. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Szopni fogsz vele, túl nehéz lesz és nem elég fordulékony, a váltó áttételek sem jók, a váz pedig gyenge les. Hegyoldalba élvezet felállítani egy 200 kg-s motort.


Amúgy meg valószínűleg csak hiszed hogy kinőttél egy 250 2T-t a 6x Le-vel és a hozzá párosuló max 100 Kg-val.


Amikor úgy közlekedsz egy meredek domborzatú erdőbe, a szűk vad csapásokon, hogy a power egy pillanatra sem zár le, és közben száguldasz fel-le a siratófal jellegű emelkedőkön közbe közbe átrepülsz néhányon, na akkor tanultál meg motorozni. Mindezt úgy hogy még véletlenül sem kapcsolsz vissza egyesbe! Ezt nevezhetjük profi szintnek, ha meg lassúnak érzed még ezt a tempót is egyet felváltasz és húzod neki amit bír.


Nekem a legnagyobb pofára esésem erdei talajon kb 20 méter motor nélküli egyenes repüléssel és 4-5 méter függőleges zuhanással párosult. Az eredménye pedig 7 hónapos szenvedés és a vállam még 2 év után is fáj. Nem tört el semmim...gondolom a pácél védett, de a doki is csoda számba vette a dolgot.. Én csak egy 125 2T-vel csapattam 2-3 fokozatba nyélgázon, bár csak hobbi motorosnak tartom magam.

2019. jún. 4. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 JulesTS ***** válasza:

Ahogy már írták, nem lehet kinőni az egy hengeres endurókat...

Gixxer terepmotornak meg itt van minta:

[link]

Egyik barátom épített 20 évvel ezelőtt GSX1100-ből endurót, eső után egy földúton elcsúszott vele, alig tudott kimászni alóla és csak segítséggel tudta felállítani. Sajnos nem sokáig volt meg, mert ellopták...

2019. jún. 4. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!