Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Ha 70-rôl 50-re csökkentenék...

Ha 70-rôl 50-re csökkentenék a sebességhatárt, akkor nem nagyobb lenne a légszennyezettség?

Figyelt kérdés
2020. ápr. 29. 09:06
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
Talán nagyobb lenne, mert esetleg torlódások alakulnának ki. Persze attól függ, hol van ez a szakasz.
2020. ápr. 29. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
65%

A légszennyezettséget nem tudom, de sokkal balesetveszélyesebb lenne. Az autósok harmada-negyede ötvennel menne, köztük szlalomozna a többi. El tudjátok képzelni, mi lenne akkor???


Mégis ki az, aki szerint életszerű, hogy ötvennél gyorsabban ne menj mondjuk az Üllői úton, a Népligetnél levő felüljáron?

Vagy az Árpád hídon.

Vagy a Váci úton a Nyugatitól kifelé.

Vagy a Soroksári úton.

Vagy a Szentendrei úton az Árpád hídtól kifelé.

A Ferihegyi gyorsforgalmi útról nem is beszélve.


Napestig lehetne sorolni a helyszíneket.


Szerintem nem az idősotthon körüli politikai cirkuszba, hanem ebbe az intézkedésébe fog belebukni Karácsony Gergely. És aki ilyen ostobaságot akar, az nem is baj, ha megbukik.


Mondom ezt úgy, hogy nem is Bp-en élek, és nem vagyok autómániás, hanem abszolút tömegközlekedéspárti.

2020. ápr. 29. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
32%
Nem értem a gondot. Karácsony Bp. polgármestere. Bp. lakott terület. Lakott területen belül eddig is 50km/h volt. akkor meg?
2020. ápr. 29. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
0%
Majd elvégzik a méréseket és ha nem igazolják be a várakozásokat, akkor visszacsinálják. Mi ebben a gond ? A világ így működik, hogy újraszületnek a hülye gondolatok is.
2020. ápr. 29. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:

Tényleg nem érted. Gondolom, sosem jártál még Bp-en. :-)

Budapesten simán lehet 30-40 km-t menni egyik helyről a másikra. Van egy csomó útszakasz, ahol az út kialakítása lehetővé teszi a gyorsabb haladást. Ott szoktak is engedélyezni magasabb sebességet, általában 70-et. Erről van szó.

2020. ápr. 29. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
94%

Tényleg nem politizálás miatt, de ez egy tipikus példa arra, mikor egy úgynevezett zöld szociológus elkezd ötletelni….


Nyilván sokkal nagyobb lenne a légszennyezettség, mert alacsony alapjáraton araszolva többszörös a káros kibocsátott kipufogógáz. :-(


Remek ellenpélda erre a XI. ker. Egér út Andor utcai bevezető szakasza. A sötétzöldek évekig tüzelték az ottlakókat, hogy tiltakozzanak a kiszélesítés (2x1 sávról 2x2) ellen, mert hogy az majd mekkora forgalmat fog generálni. Az eredmény pont ellenkező lett. Azelőtt gyakorlatilag 7/24 folyamatos araszolás volt, a kiszélesítés után pedig a reggeli-délutáni szokásos "rush hours" kivételével gyorsan átszaladnak az autók.

2020. ápr. 29. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
100%

# 3/: azért ez nagyon nem így van!

A többsávos bevezető utak, és egyéb gyorsforgalmi utak (ahol kevés a szintbeni kereszteződés) mindig is kivételek voltak. Nagyon sok a 60-70-es szakasz, sőt van 90-es is (7-es út Kamaraerdei szakasza)

2020. ápr. 29. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
0%
Itt mindenki szakértő, olyan mulatságos olvasni ezeket a feltételezéseket :) Azért lesz "kipróbálva", mert még a tényleges szakértők sem tudják biztosan, mik lesznek a hatások pontosan. Van egy csomó tipp, feltételezés mindkét oldalt, de itt tényleg igaz, hogy a puding próbája az evés. A kommentelők közül valakik közelebb állnak majd az igazsághoz, valakik messzebb, de senki sem lesz 100%-ban pontos, mivel ez egy rettenetesen összetett dolog.
2020. ápr. 29. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
50%

Biztos hogy sokall nagyobb lesz a szennyezés.

Ha 70-75 közt mehet az ember , vagy pedig egy fokozatot vissza kapcsol, kilehet számolni.

EZ is csak olyan íróasztal betegség mint a többi.

Ha már ott van akkor valamit szabályozni kell még ha betegesen is, meg ha semmi értelme sincs de ő megmutatja hogy .

De ez mindenkire igaz aki bekerül a bársonyszékbe.

2020. ápr. 29. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
45%
Hogy lenne mar nagyobb? 70-re felgyorsitani aztan lefekezni sokkal tobb energia, mint csak 50-re gyorsaitani (ketszerese!!!), meg akkor is , ha 50-nel csak 4.-ben mesz, es amiatt par decivel tobbet eszik ott, mint 70-nel 5.-ben. Es a varosban sok indulas es megallas van, igy az sokkal tobbet nyom a latba. De persze a sok fotelfizikus megint megszakertette ;)
2020. ápr. 29. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!