Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Volánbuszon megbüntettek...

Volánbuszon megbüntettek érvényes bérlettel nem akarok fizetni mit tegyek?

Figyelt kérdés
2012.03.02.én a diák igazolványomon nem volt matrica (18elmúltam de diák vagyok) volt bérletem meg mindent oda adtam neki amit kért nem is értetem mi van, dühömben nem az igazi nevemet írtam arra a papira amit nekem adott nem foglalkoztam vele és most 1db levelet kaptam ,hogy van 15napom 19310ft fizetni.-Nem akarom ki fizetni...Mi bajom lehet ebből? nincs vagyonom

2012. aug. 8. 14:49
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
Egyébként tértivevényes levél és meg kell mondjam korrekt levél ennek ellenére mivel érvényes bérlettel utaztam nem akarok fizetni egy matrica miatt hiszen diák vagyok minek matrica? Nem lehet utána nézni valami központi rendszerbe ,hogy tanuló vagyok.
2012. aug. 8. 14:55
 2/11 anonim ***** válasza:

A 18-at 2011 okt 31 előtt vagy után töltötted be?

Ha előtt akkor kellett volna rá a matrica, ha utána akkor nem.

2012. aug. 8. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

És miért nem volt matricád?


Sajnos ha elmúltál 18, a diákigazolvány csak matricával érvényes, vagyis joggal büntettek meg.

2012. aug. 8. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Itt a link: [link]
2012. aug. 8. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

ma 15:09


Ha október 31 előtt töltötte be csak akkor. Engem már büntettek meg ilyennel, igaz MÁV-on, decemberi vagyok, vissza is kaptam a pénzt

2012. aug. 8. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Nekem is volt hasonlo esetem, ket heten bwlul be jellett vinni az ervenyes diakot, es akkor csak kezelesi koltseg kell. F*szsag az egesz, sehol sem mondjak el, hogy mik a szabalyok, en se tudtam hogy 18tol kell matrica. Ezt szerintem ofonek is illene elmondania.
2012. aug. 8. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 gr. Shadow válasza: