Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Miért a dieselek kitiltása a...

Miért a dieselek kitiltása a legfontosabb kérdés Európában miközben a máshol meg a tiszta levegő ellen dolgoznak?

Figyelt kérdés

Pl. németországban megfigyeltem, sokszor közepes városokban jön a villamos, és sorba változik a lámpák üteme, nem a magszokott sorrendben megy, hanem megfogja az autókat, és kedvez a villamosnak.


A gond csak az, hogy ha az autósor a lámpánál kétszer annyit pöfög (nincs mindenkinek start-stop rendszer), lényegesen többet bocsátanak ki, mintha minden menne a saját sorrendjében. (ugye a villamos kevesebbet bocsát ki, és azt sem a belvárosban, hanem legrosszabb esetben az erőmű kéményén).


Ez miért nem zavar senkit? Nem hiszem hogy maguktól nem jönnek rá. Vagy ez nem olyan hangzatos?


2017. aug. 27. 08:36
1 2 3
 1/28 anonim ***** válasza:
100%
Azért kedveznek a villamosnak az autókkal szemben, hogy az emberek szívesebben térjenek át a tömegközlekedésre. Ha ezzel mondjuk 100 autós már inkább a villamost választja, akkor máris többet nyertünk.
2017. aug. 27. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/28 A kérdező kommentje:

1. én amikor adott városban laktam, helyben szívesebben bicikliztem, pedig nem szeretem, csak egyszerűen autóval lehetetlen parkolót találni, és mire beindítom a kocsit, biciklivel már ott vagyok.

Viszont aki a környékbeli falvakból jön, nem fog a körjáratokon ülni 1 órát 10 km miatt.

Szóval aki autóval jön, már így sem szórakozásból csinálja. Mellesleg kiszámoltam, drágább a tömegközlekedés, mint ha beröffentem a 3.5-ös autót.

2017. aug. 27. 09:09
 3/28 A kérdező kommentje:

Szóval a legjobban az árral lehetne odacsalni az embereket, csak szerintem nem ez a cél.

Jobban megéri magasabban tartani az árat, és kizsarolni az emberek pénzét?

2017. aug. 27. 09:11
 4/28 anonim ***** válasza:

1. a diesel botrány elvonja a figyelmet más problémákról... pl: emigránsok, megint egy új adó vagy adó emelés.

2. az emberek nagy része csak a tv hiradókból tájékozódik (nekik valaki meg megmondja miről nem beszélhetnek, vagy miről kell. pl Morning Show esete: Balázs többször jogosan felhozott egy problémát élő adásban amiről nem szerettek volna hallani bizonyos emberek (pl: matracgyűjtés gyerek kórházakba... és még néhány hasonló) eredmény: A rádió megszünt! És most Vajnának dolgoznak akit meg valakivel nagyon jóba van...

3: ha annyira a diesel ellen van a kormány miért nem támogatja az alternatív megoldásokat? pl: CNG vagy LPG rendszerek. Léteznek CNG hajtású kamionok, kisárúszállítok buszok....

4: Az elektromos autókat meg a hybridek támogatja, csak a gond az hogy az emberek nagy részének kajára is alig van pénzem nem pedig 6-10 milliója egy kocsira. Viszont a CNG és LPG rendszer 250-350000 ből beszerelhető ezt is támogatni kéne

5:Alig van cng és lpg a töltőállomásokon érre is támogatás vagy valami kedvezmény kéne és akkor a kutasok bővítenének... persz ha tudják hogy kereslet is lesz rá

2017. aug. 27. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/28 anonim ***** válasza:
6: viszont így a kormány keresztbe tenne a molnak...
2017. aug. 27. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/28 anonim ***** válasza:

Üresjáratban az autók jóval kevesebbet fogyasztanak, mint menet közben. Ami meg a környékbeli falvakat illeti, 10 km-t is meg lehet épp tenni biciklivel, ha valaki nem akar a tömegközlekedésre várni.


Egyébként meg:

[link]

Úgy látszik, annyira mégsem hülyék a németek :)

2017. aug. 27. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/28 anonim ***** válasza:

Nyugateurópa megoldotta a problémádat..ezrszám viszik az akcióban leadott, füstölgő fostalicskákat a keleti blokkba..az idén itt már annyi használt bontószökevényt hoztak be bagóért, mint még soha.


Ezt mondta egy fontos ember, hogy év végére elérik a kétszáz-ezret is.


na itt ennyien fognak +-ban füstölni..


...nyugaton meg azt mondják, hogy a lepukkant keleti blokkban rossz a levegő...csoda?


nekem euro V-ös van, és mégis szívom a más füstjét(itt)

2017. aug. 27. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/28 anonim ***** válasza:
11:26 Hozzák? Ugyan már, mi megyünk érte. Az új autót hozzák, csak azt meg nem vesszük. Az már más kérdés, hogy idehaza a karbantartás és az ellenőrzés sem úgy működik, mint Németországban.
2017. aug. 27. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/28 anonim ***** válasza:
És ez így is lesz amik az átlag magyarnak max 1-2 milliója lesz autóra
2017. aug. 27. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/28 A kérdező kommentje:

" Ami meg a környékbeli falvakat illeti, 10 km-t is meg lehet épp tenni biciklivel, ha valaki nem akar a tömegközlekedésre várni."


Aha. Mindaddig amíg másnak kell menni biciklivel ok, de ha neked kéne mondjuk a napsütéses (irónia) niedersachsenben naponta munkába járni, és van a drága lassú busz(mert körbemegy minden kis környező falun), van a bicikli meg van a kocsi, ami gyors, kicsit olcsóbb mint a busz, akkor szerintem a kocsit választanád többnyire.


"Úgy látszik, annyira mégsem hülyék a németek :)"


Nem tudom igaz-e a térkép, de pont azt mondja a rádió hogy nem annyira javul a levegő, mint amennyit vártak a szoftverfrissítéstől.


Egyébként meg csak a nagyvárosok belvárosaiban vannak kitiltva a sárgák (euro 3 és alatta asszem). Pl. Hannover külvárosaiba még simán bemehetek sárga plecsnivel, zölddel meg a belvárosba, tehát még egy 17 éves diesellel is bemehetnék ha tetetnék bele részecskeszűrőt.

Mire az új kék plecsnit bevezetik, meg úgyis évek telnek el amilyen vízfejű a politika.

2017. aug. 27. 13:42
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!