Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Szerintetek melyik hidat...

Szerintetek melyik hidat használnák többen? (Galvani/Aquincumi)

Figyelt kérdés
Szerintem egyértelműen az Aquincumi hidat használnák többen. Igaz, hogy ott már van vasúti híd, de a Római, illetve az Újpesti lakótelepen élők szerintem örülnének neki. Én Békásmegyeren élek és én is használnám, ha arra van dolgom.

2018. ápr. 24. 16:01
 1/5 anonim ***** válasza:
82%

A Galvanin szerintem jóval nagyobb forgalom lenne.

Az északi oldalon inkább az M0 befejezésén kéne erőlködni

2018. ápr. 24. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
76%
Mivel minden az odavezető úthálózattól függ, ezt nehéz megítélni. Nyilván ha csak a kèt part beépítettségét nézzük, akkor az aquincumi a nyerő, de ha a városon belüli tranzitot is hozzávesszük, már nem ilyen egyértelmű a helyzet.
2018. ápr. 24. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
72%
A Galvanira nagy szükség lenne, mert a Rákóczi leterhelt eléggé, és a távolságok is jobban csökkennének mellette.
2018. ápr. 24. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
72%
Hármas, azt azért hozzátenném, hogy nem a Galvanira lenne a legnagyobb szükség, hanem a Csepel és Budafok központi részei közé tervezett hídra, hiszen ez eleve sokkal jobban illeszkedne a város meglèvő közlekedési hálózatába és jobban szolgálná a csepeli rozsdazóna megújulását. A Gakvani híd csak az expanzív városfejlődést tudná támogatni és a meglévő, alulhasznosított terület rohadna tovább. Szóval ne tegyünk úgy, mintha csak közlekedésszervezési kérdés lenne a híd helyének kijelölése, mert legalább annyira urbanisztikai is.
2018. ápr. 24. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
0%

Az aquincumi fontosabb lenne szerintem.


De ha teljesen őszinte akarok lenni és kiírni magamból, akkor mindhárom új budapesti hidat (aquincumi, galvani es albertirsai) meg kellett volna már rég építeni. Tehát ha a komáromi került kb. 30 milliárdba vagy stadionok meg többe, akkor még akár 50-100 milliárdot is megérne egy-egy híd a villamosvonalak nélkül, csak épüljön már végre. Tíz évente, azaz 2 teljes európai uniós ciklus alatt egy új fővárosi hídnak ki kellene telnie a büdzséből még akár eus források nélkül is, hiszen az ország 17% lakik Budapesten, de mégsem történik ennyi értékű arányos beruházás. Csak aztán megy a kavarás az engedélyekkel, a hatástanulmányokkal, aztán minden roppant lassan halad.


S akkor még nem beszéltünk a régi Erzsébet híd új helyen való felépítéséről. A régi tervek akár az albertirsai hídnak is megfelelhetne...

2019. okt. 23. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!