Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Nevetséges és szánalmas a...

Nevetséges és szánalmas a tűzoltó felborulása egy mentési bemutatón? Direkt selejtet gyartatnak es adjak el a gagyit, a tervezők ostobák vagy tudatos trógerek, amikor lattam poennak tűnt de ez a kemény valóság .

Figyelt kérdés
2019. szept. 20. 08:33
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
100%
Ez egy összkerék hajtású, ezért magas teherautó. Nem arra épült, tervezték, hogy ilyen manővereket hajtson végre, hanem, hogy mostoha terepen is boldoguljon
2019. szept. 20. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
90%
Nem nevetséges és szánalmas hanem tragikus. Ugyanúgy emberek sérültek meg ha jól tudom 1 tragikusan mint egy más balesetben is. Balesetek mindig előfordulhatnak.
2019. szept. 20. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
100%
Ja, előfordulhatnak, de az évszázados történelmi háttérrel rendelkező teherautós-kamionos gyorsasági és ügyességi versenyek során tanultakat vajon miért nem sikerült átültetni a hétköznapi gyakorlatba? Persze, magasan van a súlypontja, nyilván, de az nagyon nem mindegy, hogy mennyire és ezt hogyan befolyásolja a szállított eszköz- és főleg oltóvízkészlet. Az pedig egyszerűen nem igaz, hogy ezeknél a minden terepre szánt szereknél ne volna fontos a jó manőverezhetőség magasabb sebessègnél is. Városi forgalomban pont, hogy igen gyakori a figyelmetlen vagy tuskó közlekedő, akinek az életét pontosan ugyanilyen manőverrel kell megmenteni.
2019. szept. 20. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
73%

Nem szánalmas, és még kevésbé nevetséges. Balesetek előfordulnak. Én úgy hallottam, hogy valaki átszaladt előtte, és a gyalogost próbálta kikerülni.

Az szánalmasabb, hogy némelyk videón milyen trágár módon beszélnek a fiatalok ok nélkül (még a baleset előtt).

2019. szept. 20. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
100%

Nem nevetséges, és nem is szánalmas.

Nem szaladt át előtte senki.

A konstrukció rossz. Ezt jelezték már évekkel ezelőtt is.

Nem ez volt az első eset.

Magasan van a súlypontja, és a benne lévő víz elrántotta oldalra.

Baleset volt, és csak azért kapott ekkora figyelmet mert közönség előtt történt.

Sok volt már ilyen, csak nem vette fel senki 3 oldalról HD-ben.

2019. szept. 20. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
85%

Na, hát a 130 millióból már nem futotta menetstabilizáló rendszerre, ez van. Meg hát magasabb is lett, mint ami kéne, persze jobban borul. Ja hát a fékekről ne is beszéljünk, hát azért lett dobfék mert az jobb a terepre biza. Más kérdés, hogy pár hónap után vibrálni kezdenek, mert nem bírja a használatot.


De hát mivel a bm heros a katasztofavedelem vezetesenek tulajdonosi felugyelete alatt all, ennel tobbet nem hiszem, hogy mondani kell miert ilyen fos es dragabb mint nagy multu nyugat-europai cegek altal gyartott autok.

Majd ráverik a gepeszre, hogy nem tud vezetni, meg a kovetkezonel ugyanugy es igy tovabb es igy tovabb. Ha meg nincs eleg tuzolto, majd letagadjak mint barmi mast.

2019. szept. 20. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
89%

Csak a közbeszerzéssel megtámogatott gyártó érdekei számítottak. Különben ki a fene rakott volna tűzoltóautóba érintőképernyős kezelőszerveket. Kezelje tűzálló kesztyűben az, aki kitalálta. A régi szereken mindennek mechanikus kezelőszerve volt. Az mindig működött, nem függött a kijelző működésétől, a szoftver bénaságától. Ez meg... a gépet védi. Ha túlterhelődik a szivattyú, ha túlmelegszik a motor (Euro6-ot nem az álló helyben padlógázon járásra találták ki) azonnal letilt. A víz nem jön, a tömeg lincselni akar, a tűz meg vidáman ég.

A régi szereken kézzel csináltak mindent. Lehet hogy nem volt Euro 6, de működött, és ha közben esetleg a motor megforralta a vizet, hát így járt... de a tűz el lett oltva.

Az "egységes tűzoltó jármű" koncepció is egy nagy baromság. Teljesen más jármű kell a belvárosba, szűk utcákba, más a hegyvidékre, meredek utakra, más egy homokos talajon megközelíthető alföldi bozóttűzhöz.

Ez a tákolt szar egyszerre akar lenni mindegyik, de igazából egyikre sem jó. (csak egy példa: 6 tonna víz van benne, de a fék DOBFÉK!!!, fogja meg ezzel az Istenhegyi úton lefelé menet az, aki beletervezte)

2019. szept. 20. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
100%
Se nem nevetséges, se nem szánalmas, egyszerűen felhívja a figyelmet egy konstrukció hibáira.
2019. szept. 20. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%
Az egy dolog, hogy a konstrukció szar, mert az. De attól még nem lehet csak és kizárólag arra fogni. Ugyanis a sofőr nem először vezette, jól ismeri a járgány képességeit (hiányosságait). Az persze szomorú, hogy a forgalomban is ugyanígy bármikor rádborulhat egy ilyen autó...
2019. szept. 20. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
48%
Nyilván sz.r a konstrukció. De a személyzetnek is kijárna egy alapos fejmosás.
2019. szept. 20. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!