Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Az Ever Given kapitánya...

Az Ever Given kapitánya nyilatkozott már , hogy mitörtént a Hajójával, mi miatt lett káosz?

Figyelt kérdés

#hajó #Szuesz
2021. márc. 30. 07:37
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
Fogalmam sincs a részletekről, de ha kétszer egymás után keresztbeállt, tuti nem a kapitány a hibás, és nem is a szél.
2021. márc. 30. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
60%
Katasztrófa! Legalább két hetet fognak késni az aliról rendelt kacatjaim. Nem tudom hogy élem túl, lehet csődöt jelentek.
2021. márc. 30. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
Vodka lenni kevés.
2021. ápr. 1. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
Azé a szélre kenni... vagy át tud menni, és átfér, vagy nem. Ezt direkt csinálták.
2021. ápr. 1. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
Rafináltak. Milliárdos a kár, és a biztosító vis maior esetén nem fizet. A váratlan széllökés vis maiornak számít, nem emberi mulasztás.
2021. ápr. 2. 01:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
52%
vis major... hány éve is fúj ott a szél? hány éve hajókáznak ekkora budihajók?
2021. ápr. 2. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
Hirtelen, rendkívül erős széllökés, ami önmagában emberi mulasztás nélkül is balesetet eredményezett. Innentől kezdve már a jogászok, szakértők kezében van az ügy. Kíváncsi leszek a kárigény jogalapja mi lesz. Már százmilliárdos károkról beszélnek, vagyis inkább kieső pénzekről, de konkrét anyagi károkozás végül volt-e egyáltalán? A várakozó hajókban nem ment tönkre az árú, csak kb 2-3 hét késéssel lesznek leszállítva. Annak idején azért szervezték ki az alkatrészgyártást a nagy cégek, hogy növeljék a profitot, csökkentsék a költségeket az olcsó kelet munkaerővel. Ennek következménye hogy a félkész termékeket végigutaztatják a fél világon, aminek van némi kockázata. Ezt a kockázatot annak idején kalkulálták, és be is vállalták, mert úgy vélték, vélik hogy még így is bőven megéri. Olyan szinten a beszállítói láncra támaszkodik minden nagy gépgyártó, hogy még raktárkészletet sem tartanak, mert az is macerás nekik. A vízi út is egy közlekedési útvonal, ugyan úgy mint egy autóút. Elég hülyén néznének a bíróságon ha kártérítést követelnék az előttem balesetet szenvedőtől mert miatta elkéstem egy fontos üzleti tárgyalásról, és buktam miatta tíz milliót.
2021. ápr. 2. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
ilyenkor mindig az van, hogy a koppasztási helyet és azt keresik kire lehet rákenni. Vak komondor ott nem nagyon van, hát részeg révkalauz, szélfújás lesz.
2021. ápr. 2. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 Fsms ***** válasza:
67%

Több verzió is létezik. Megakart fordulni, mert otthon hagyott valamit. Vagy büntető fékezett a kínaiaknak akik mögötte jöttek.

Most épp ezt nézik az egyiptomi hatóságok.

2021. ápr. 2. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
56%
Pataki Zita kamuzott a széljárásról.
2021. ápr. 2. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!