Miért nem veszik el örökre a jogosítványát a "büntetőfékező" agresszoroknak?
Egyértelmű, hogy alkalmatlanok a jogosítványra, mert nincs alap intelligánciájuk, közveszélyesek.
Egyre több ilyen bűncselekményről olvasni.
#10
Már amikor ilyen a helyzet, hogy ő a paraszt.
De annak is van. Van valami előzmenye, nem?? Nem véletlen van a nevében, hogy "büntető".
De az általam leírt esetben végig te vagy elől és valaki beléd mászik. Nincs az, hogy pont bevágtál elé. Hanem ő mászik beléd és ha bármiért fékezned KELL, akkor is simán rádmondják, hogy büntetőfék volt. Pedig szó sincs róla, csak a mögötted levő nem tart távot.
Ez nem az az eset, mikor valaki elé más bevág és satuzik.
De ha nem érted mit írtam olvasd el mégegyszer.
11! A kérdésben szereplő esetben is az történt, amit én is írok.
Bevágott a busz elé, majd satuzott.
Ha valaki a másik hátsójában autózik, és az elsőnek valami okból fékeznie kell, akár vészhelyzet, akár üzemi fékezés, lassítás akkor a hátsó lesz a hibás, ez egyértelmű, követési távolság be nem tartása.
De mikor valaki bevág elég direkt jó közel, és rásatuz, minden ok nélkül, vagyis na büntetőfékezik, akkor az már teljesen más eset, közúti veszélyeztetés.
Amúgy meg én simán instant elvenném a jogsit minimum 3 évre, de mindtől, aztán lehet pár hónap után már lenne neki hatása, ahogy sorba lehetne hallani, hogy kérdezés nélkül veszik el érte a jogsit, talán meggondolnák jobban, hogy befékez-e.
2-es!
Az az értelme, hogy naponta olvasni hasonló eseteket. Egyre gyakoribb ez a közúti gengszterizmus. Ilyen formán tök mindegy, hogy mikor történt az idézett konkrét eset.
Maga a magatartás a lényeg. Miért nem vonják be örökre az ilyen primitív, előember gengsztereknek a jogosítványát.
15-ös!
Kivéve, ha a gengszter nem egy teleszkópos bottal száll ki a kocsiból.
Ritka kivétel, amikor sztrádán őzek, nyulak, disznók másznak eléd.
A minap láttam a felvételt az egyik honlapon. A busz köteles lassítani minden buszmegállónál, ugyanis éppen odaérhet valaki, vagy az utas az utolsó pillanatban is jelezhet, hogy le akar szállni. A filmen Berki a busz mögött haladt. A busz a megálló előtt csak lassított, látta a vezető, hogy nincs ott senki, nem állt meg, aztán nyilván, hogy ki be tudjon sorolni, lassítva hagyta el a megállót, majd normál sebességben haladt. Berki megelőzte, becsapott elé és satufékezett.
Nem beszélve arról, hogy tudomásom szerint nem is haladhat a buszsávban.
Most nem Berki a lényeg, oldja meg, ha neki lenne igaza.
A szitu miatt írtam le.
Olvasván a hozzászólásokat, értem én, hogy van ennek másik oldala is, amikor a másik gengszter annyira sietne, hogy legszívesebben hátulról tolná meg az autódat. Mindkettő elítélendő.
De a büntetőfékezésnek nevezett akció = satufékezés. Ha valaki végre elém kerülhet, akkor szabad útja van. Ha el akar fordulni, akkor időben jelez és lassít, nem pedig satufékez.
Ha pedig valami elé ugrott, azért satufékez, akkor nem a mögötte lévőhöz indul ordítozva, vagy valamilyen barátságos "szerszámmal" felszerelkezve.
Ahelyett, hogy örülne, hogy sikerült az előzés, és elhúzna.
Idegrendszeri vizsgálatot mindenképpen be kellene vezetni. De főleg kifejezetten a közúti közlekedésre vonatkozó intelligencia vizsgálatot.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!