Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Trabant első kocsinak?

Trabant első kocsinak?

Figyelt kérdés

Nagyon nagy trabantfan vagyok. Nagyon ciki?

És mennyibe kerül?


2012. jan. 20. 14:31
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
A 4T Trabantban az volt legjobb, hogy eltünt a 2T minden élőnye, cserébe megmaradt minden hátránya. :))
2012. jan. 20. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
Engem az az évi 20 000 ft-nyi költség(biztositás súly adó) gyöz leginkább meg.Na meg az egyszerű szerelhetőség karambol utáni javithatóság.Fűtés 1500 ft egy fűtö motor hozzá.Meg mindent megveszel hozzá pár forintból.(Ha kezdő autó akkor kegyetlenül megtanulsz vezetni mert nem igen adnak elsöbbséget meg nem éppen türelmesek a mai trabisokkal.)Nekem az van ezzel hoztak hazza 89-ben a korházból.A szívemhez nött és szeretem is.Így kifogástalan müszaki állapotban van mindig.
2012. jan. 22. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 Ancsa2011 válasza:
Szerintem nem ciki nekünk is van és imádom.Tavaly vettük 50ért.Ráköltöttünk még 70 et.Ebbe benne van 4 téligumi,4 nyári gumi+alufelni és a motoron kívül mindent kicseréltünk.Az akkutól a vezérlésig.Amúgy 5-öt eszik és nincs vele semmi baj.1.1-es ezt nem írtam.Megjártuk vele a Pécsi TV toronyhoz vezető rövidebb utat.Jártál már rajta? Szerintem nincs az a suzuki amelyik ott felmegy.Csongrád megyében minden van hozzá.Nem is kell rendelni a boltban van.Még üléshuzatot is kapsz készen.
2012. jan. 22. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:

Ancsa, azért ezt nem kéne....:)))


(Én a Suzukira is mindig azt mondtam, hogy jó kis autó, tökéletes választás, ha arra használják, amire való, de a suzukisok nagy része egy külön állatfaj, amikor valaki azzal jön, hogy az ezressel mindenkit állva hagy a lámpánál, azt azért nem nagyon lehet mosoly nélkül megállni.)

2012. jan. 22. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim válasza:
1-es, 2-es Golf, tökéletes autó kezdésnek, de még hosszabb távra is. Imádom őket.
2012. jan. 23. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim válasza:
"régi" swift ( kinek mi, szerintem 1. autónak 13 év még nem az ), punto ( azon tanultam meg és nagyon megszerettem), astra/corsa
2012. jan. 26. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 asztalos69 ***** válasza:

Nem ciki. Egyre jobban nem az. :-) Ahogy telik az idő, úgy lesz egyre érdekesebb, hogy jé egy trabant!

Egyszerre fognak irigyelni, és sajnálni.

Sok embernek semmilyen sincs, soknak pedig van csili-vili jó nagy kölcsönnel a hátukon.


Itt a lényeg az, hogy trabifan vagy, és szereted, akkor használj olyat. Kifizeted, és a tiéd. Egyszerű, mint a faék, és ha szereted, akkor meg még örömet is okoz. Másokkal nem kell foglalkozni. Tegyél bele jó nagy hangszórókat hátra, aztán tiéd a világ. :-)


Ha trabid van akkor vagy sirnak, vagy nevetnek.

Ha suzukid, vagy ilyen átlag valamid, akkor észre sem vesznek.

Ha valami öreg golf1-es, ford fiesta, akkor meg még sajnálnak is.


Én soha nem szerettem a trabantot, ezért volt 8 évig zsigám, aztán 9 évig skodám. Később ford, de visszasírtam a másik kettőt, mert azt szerettem, örültem neki, és nem érdekelt mások nyugati kocsija, meg az örökös sírásuk, mikor vettek egy tükröt annyiért, amennyiért én motorfelújítást csináltam.

Hálás jószágok ezek, ha megadod nekik ami jár.

Én még 2T trabival mentem, de mindig csodálkoztam, mennyire harapós kis dögök voltak. ;-)


Ami a Pécsi rövidebb utat illeti, egyetértek. Oda nem való suzuki. Mármint a közúti széria. Mellesleg a swift közútra sem. Semmivel sem biztonságosabb mint egy "keleti" autó. Semmi normális úttartása. (Farkönnyű, és túlkormányzott. Legrosszabb páros...)

2012. jan. 31. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:

"Nem tudom mit lehetett szeretni benne.Biztos azt,hogy gyakorlatilag nem volt benne fűtés.Ezért télen bepárásodott,majd befagyott a szélvédő belülről.Télen nagykabátban,sapkában,kesztyűben ültem benne és vacogott a fogam."


Ez nem igaz. Bocsesz,nem okoskodás képpen de aki értett hozzá,tudja hogyan kell a 601be fűtést csinálni. Leszedted a hengerpár mögött lévő takarólemezt,hajtani kellett másik lemezből egy 90 fokos csíkot,bevágtad méretre a helyére,összecsavaroztad,mehet vissza a helyére. A ventillátor nem a hengerek mögött nyomta a levegőt,hanem be az utastérbe. Ezt tavasszal viszont szét kellett szedni. Plusz vettem bele egy 12 V melegítő gépet,nagy hidegben rásegített. Soha nem fáztam benne,soha nem jegesedett az ablak.



Szóval nekem is első autó volt,imádtam. Most is vennék egyet,szívem szerint járnék is vele,de csak buliból.

Inkább a Suzukira szavaznék. Az már "a mai kor Trabantja".

2012. febr. 7. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim válasza:
igen ez megint csak egyén függő.Bizonyos emberek majd ki cikiznek de mások menőnek gondolnak.És amm meg ha szereted a trabit:D akkor ne érdekeljenek mások.Amm már egy trabant nagyon olcsón megkapható
2012. febr. 8. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!