Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Miért nem lehet az utakon...

Miért nem lehet az utakon kemenykedő "én vagyok a Jani! " barmoktól azonnal elvenni a jogsit?

Figyelt kérdés

Annyi barom jár az utakon akiknek gond van a szerszámuk méretével, a főnökével, a felesége csalja, vagy csak nekik 30 millas kocsijuk van, és megtehetik alapon szivatják a többi közlekedőt.

Múltkori eset egy audis kanyarodott egy kereszteződésbe, ahol ment át egy gyalogos, hát majdnem elütötte, mert annyira sietett, és a dudara ráfeküdt, hogy iparkodjanak az útjából.

Miért nem megy a rendőrség járőrözni, és ha ilyet látnak, felvenni kamerara, és azonnal elvenni a jogsit az ilyen idegbeteg barmoktól?

Az ilyenektől miért nem veszik el azonnal a jogsit?



2013. dec. 12. 10:31
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
16%

Te tudod h miert sietett, nem hiszem, de ugye audi, az biztos paraszt...

Birom ezt a felfogast.

Nem kivanom neked de mivan ha vmeik csaladtagjat baj erte ?

Te nem sietnel ugye ?

Csak 1 pelda a sokbol, mellesleg ha a gyalogos pofatlan modon tokoreszne elottem direkt (nem beteg ember) en is ledudalnam...

2013. dec. 12. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
62%

Ez megint hangulatkeltés félinformációkból. Én is fordultam már olyna kereszteződésben, ahol a gyalogosoknak piros volt és én is nyomtam a dudát, hogy takaroggyanak az anyjukba. :D

Tudod, én sem mászkálok át a piroson...

2013. dec. 12. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 Beviz Elek ***** válasza:
Ha elvettél a bénáktól, majd visszatérünk
2013. dec. 12. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Először is azoktól kellene elvenni a jogsit, akiknek köze sincs a vezetéshez. Szerintem sokkal több béna sofőr van, mint olyanok akiket említesz.

Másodsorban én megkérdezném, hogy a közlekedési lámpáknak miért úgy kell működni egész Budapesten, hogy egyszerre adnak zöldet a kanyarodó autóknak és a sarki zebrán közlekedő gyalogosoknak!?

2013. dec. 12. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
68%

Hmm, keménykedéssel, aggresszív vezetéssel sokkal durvább baleseteket lehet okozni, mint bénázással, tököléssel.


Ami pedig a lámpaprogramokat illeti: te biztosan időmilliomos lehetsz. Ha ugyanis külön csak gyalogosfázist építenél be a lámpaprogramba minden irányban, akkor mindennemű autóforgalom megállna arra a 20-30 mpes fázisra, míg ma az elsőbbségadás miatt ha kisebb sebességgel is, de át tud engedni autókat is a kereszteződés, amíg a gyalogosok átmennek. Ràadásul a világon szinte mindenütt tudják ezt, csak nálad van egy kis félhomály...

2013. dec. 12. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
33%
A válasz egyszerű ,mert a rendőrség csak trafizni tud ,meg közúti ellenőrzés néven rablóbandákba tömörülve sarcolni a népet. Olyat még nem láttam ,hogy egy ilyen bunkót kiállítottak volna, általában akkor sose arra néznek és nem ott vannak.
2013. dec. 12. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 Beviz Elek ***** válasza:

ma 15:51


Biztos vagy benne? Én nem egészen. Belenézek a tükörbe, a bunkó kiszámítható. Tudom, hogy elözhet tilalom ellenére, bevághat, tisztában vagyok a viselkedésével.


A bénánál más a helyzet. Jobbra indexel és bármerre kanyarodhat (volt rá példa).

2013. dec. 12. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

#5:

A legveszélyesebb a béna, tökölős, és kiszámíthatatlan sofőr, akinél semmi nem lehetetlen, és nem tudsz felkészülni arra amit csinálni fog (vagy éppen nem fog). Az ilyen többnyire nincs tisztában semmi olyan dologgal, ami a biztonságos vezetést segítené elő. Különösképpen azzal, hogy a többi közlekedő számára egyértelműen jelezni kell minden szándékot, (azt is ha éppen bénázok, vagy keresek egy házszámot) éppen azért, hogy elkerüljük a veszélyes helyzeteket.

A másik téves felfogás többek között az, hogy "ha lassan megyek az biztonságosabb". Nyilván néha indokolt, de egyébként csak plusz veszélyforrás ha lassabban halad valaki mint a normális.

Egyébként aki éppen sietve - vagy agresszív módon - vezet, annál a nagyobb az összpontosítás, jobban tud reagálni, mint az aki bénázik.


A lámpaprogram részét meg gondold át még párszor szerintem. Jelenleg, ha zöld van a zebrán és a kanyarodóknak is, akkor mivel el kell engedni a gyalogosokat, az autók közül csak a töredéke tud befordulni, mint egyébként. Esetenként például csak két autó a lehetséges 15 helyett. Akkor melyik megoldás lassítja jobban a forgalmat???

Illetve az is igaz, hogy az elvetemült és aberrált közlekedésirányítási mérnököknek külön élvezetet jelenthet amikor éppen a zöld lámpánál csapnak el egy gyalogost.


A világon ott, ahol képesek is gondolkozni kicsit, nem így van, leginkább nem tesznek útkereszteződésbe zebrát...

2013. dec. 12. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
A béna tökölős nem önmagában veszélyes, akkor veszélyes, ha egy amúgy normális ember felhúzza rajta magát minden ok nélkül és átváltozik a kérdésben leírt paraszttá. "Ez a lüke miért nem megy 60-al 50-es táblánál?! Leszrom, hogy beláthatatlan a kanyar, megelőzöm!" Jó lenne felfogni, hogy nem mindenki kormánnyal a kezében jött ki az anyjából... sőt, leginkább senki sem így jött ki.
2013. dec. 30. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 Beviz Elek ***** válasza:

Több az esélye, hogy a béna tökölõs nem kismer fel egy forgalmi helyzetet és balesetet okoz.


Emellett ha indokolatlanul lassan megy, egyértelmü hogy elözni fogják, nem ér rá mindenki.

2013. dec. 31. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!