Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Szerintetek ez ésszerű lenne...

Szerintetek ez ésszerű lenne a Nyírvidéki Kisvasúttal?

Figyelt kérdés

Nyíregyházától-Nyírszőlősig megcsinálni normál nyomtávolságúra, villamosítani és járhatna helyi villamos.


Illetve Buj és Ibrány között ugyanez (településközi villamos). Azért mert már a két település közt már 6 éve nincs tömegközlekedés.



#Nyírszőlős #Ibrány #Nyírvidéki Kisvasút
2015. júl. 28. 20:45
 1/7 A kérdező kommentje:
és az lemaradt hogy csinálni egy végállomást Ibrány-Nagyhalász Járóbeteg Szakellátónál
2015. júl. 28. 20:46
 2/7 A kérdező kommentje:
Boccs rossz kategória
2015. júl. 28. 20:54
 3/7 anonim ***** válasza:
Persze, a tramtrain rendszerek alapvetően tök jók egy Nyíregyháza méretű város vonzáskörzetének kiszolgálására. Ám jelen esetben fogalmam sincs, mekkora településekről van szó és ezeknek milyenek az utasáramlásai. Így nehéz megmondani, jó ötlet-e.
2015. júl. 29. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Nyh - Nyírszőlős:

Nyírszőlős Nyíregyházának külterülete, tehát ez egy helyi járat lenne. (Persze emiatt több megállót kellene csinálni)


Buj-Ibrány: Buj község összekötése Ibrány járással. 6 éve nincs tömegközledés a két település között (a kisvasút "szünetelése" óta), pedig ha papírokat kell intézni akkor az ibrányi járásba kell menni ill. A most épülő kormányablakba kellesz majd, továbbá ügyeletre, szakrendelésekre, röntgenre, ultrahangra az ibrányi betegellátóba kell járni, de tömegközlekedés nincs!

2015. júl. 29. 21:15
 5/7 A kérdező kommentje:
Tehát ez nem az egész vonal, csak két része
2015. júl. 29. 21:17
 6/7 anonim ***** válasza:

Buj-Ibrány viszonylatban ÖNMAGÁBAN nyilván buszjáratra lenne szükség a várható utasforgalom alapján, nem vasútra. Mondom ezt úgy, hogy az egyik kedvenc kisvasutam a Nyírvidéki.


Viszont az egészet elővárosi vonalként értelmezve máris más a helyzet. Úgy már lehet helye egy tramtrain vonalnak.

2015. júl. 30. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Lakosság szempontjából:

Nyh-Dombrád:

4442+2291+6781+5705+1420+749+4058 = 25446

Nyh-Balsa: (ez a ág lényegesen kevesebb)

4442+2291+1286+2041+3938+854 = 14852

Összeadva a kettő: 40298

(Szerintem lehetne létjogosultsága, ha versenyképes szolgáltatás lenne a busszal szembe (komfort+menetidő). Ezt a kisvasút nem tudja megadni, de a tramtrain rendszer igen)

Utasáramlat szempontjából: Ibrány és Nagyhalász biztos megtöltené a járatok annyira hogy ne legyenek veszteségesek. Továbbá dombrádról kb. napi 3-4 buszjárat jár most. Ezzel arra felé is jól járnának szerintem

plusz még ha ujjá épülne a balsai tisza híd, akkor sátoraljaújhelyig is mehetnének járatok, de akkor már elég költséges lenne egy ilyen hosszú szakaszt megcsinálni tramtrainhez. De legalább a nyírvidéki szakasznak biztos lenne értelme

2015. júl. 30. 17:29

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!