Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Nem kéne már megemelni az...

Nem kéne már megemelni az autópályás sebességhatárt?

Figyelt kérdés

Szerintem ennek eljött az ideje. Olyan 160 - 170 km/h körüli tempóra gondoltam. Ez szerintem biztonsággal kezelhető.


Vitatkozzunk kicsit ezen, de két kérésem volna:


1. Ne gyertek a német vezetési kultúrával - mert jól ismerem.


2. Ne gyertek azzal, hogy a németeknél csak három sávos pályán nincs limit - mert nem igaz.



2018. jún. 18. 13:40
1 2 3 4 5
 1/45 anonim ***** válasza:
93%

Leírtam az előző ilyen jellegű válaszodnál egy másik kérdésnél.

Nem a német vezetési kultúrát kell nézni, hanem a magyart. Nem a német járműparkot, hanem a magyart, nem a német úthálózatot, hanem a magyart.


Majd ha a háromból kettő számottevően javul, akkor lehet értelme szerintem.

2018. jún. 18. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/45 anonim ***** válasza:
93%
Értelmetlen. Egy Bp-Miskolc távon 10 percet lehet nyerni. Mindezt nagyobb balesetveszély, baleset esetén sokkal nagyobb sérülés és lényegesen nagyobb károsanyag-kibocsátás mellett. Nem éri meg.
2018. jún. 18. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/45 anonim ***** válasza:
91%

1-esnek tökéletesen igaza van.

Amíg a vezetési kultúra a béka s.gge alatt van, addig ne emeljék meg a sebességhatárt.

Illetve amíg ilyen szörnyű minőségű utak vannak.

2018. jún. 18. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/45 anonim ***** válasza:
87%
Annyira rövidek az autópályák nálunk, hogy nem lenne értelme az emelésnek, semmit nem nyersz vele, 15 perccel mész át hamarabb az országon
2018. jún. 18. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/45 anonim ***** válasza:
0%

Szerintem viszont egy 160-ra fel lehetne, mert ma már nem ladák meg trabantok szelik az utakat.


Az sem igaz, hogy csak perceket lehet nyerni. Régebben volt egy 911 Carrerám, kevesebb, mint egy óra volt Debrecen. (200+km)

2018. jún. 18. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/45 anonim ***** válasza:
88%

Igaz, csak egy hét szlovén tapasztalat, de mégis:

Ott az 50 sokkal inkább 45, mint 52, a 90 gyakran 80-85, ritkán 90 felett.

Aki siet, nem húzza fel az agyad dudálással, villogással. Megoldja, ha biztonságos. Ha nem, akkor marad mögötted. Nem vág be eléd, nem ismeri a büntető satuzást.

Azt érzékeltem, ha a pesti nagypapás módon "tötymörgök" (tehet 50-nél 60-nal megyek), azt nem nagyon tolerálják. Száguldozó őrültnek érzed magad.

Nálunk a 130 az 145. Legalább.

Ha 170 lenne a megengedett, akkor a 200 km/óra lenne a lassú.

2018. jún. 18. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/45 anonim ***** válasza:
91%
És a két sáv közötti 80-90 km/H sebességkulombseget miként tervezted kezelni?
2018. jún. 18. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/45 anonim ***** válasza:
9%
Minek? Én mindig ennyivel megyek.
2018. jún. 18. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/45 anonim ***** válasza:
100%
A németeknél is vagy egy ajánlott sebesség ami 130km/h aki ez felett megy és balesetet okoz annak a gatyája is rámegy.
2018. jún. 18. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/45 anonim ***** válasza:
82%

Inkább a büntetési tételt kéne megemelni.

Pontosabban szorzóként figyelembe venni az elkövető vagyoni helyzetét, és a jármű értékét. Egy 150-el "száguldó" suzukis papának 30 000 is nagy érvágás. Arányaiban fájjon ugyanennyire a 20++ milliós csodával száguldozónak, az kapjon 30 ezer helyett 3 milliós bírságot. Az auto eurotax szerinti értékének 15 százaléka megfelelőkiindulási alap lenne. Minden elkövetés után duplázódna az összeg, előbb utóbb nincs az a pénz, ami el ne fogyna.

2018. jún. 18. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!