Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Az belső nélküli gumiabroncsok...

Az belső nélküli gumiabroncsok miatt van kevesebb durrdefekt?

Figyelt kérdés
Jól érzem, hogy rébben mintha gyakoribb lett volna a durrdefekt? Ha igen, ennek a tömlő nélküli gumik elterjedésének van köze vagy másokozza?

2018. dec. 16. 21:03
 1/9 anonim ***** válasza:
44%
Igen.
2018. dec. 16. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Igen, illetve sokkal jobb minőségűek lettek a gumik, erre a témára direkt odafigyelnek a gyártók, hogy a durrdefektet elkerülhessék.
2018. dec. 17. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Ha évente háromszor nem kapok durrdefektet, akkor egyszer sem. És ez régen sem volt másképp. Én arra tudok gondolni, hogy inkább az aszfalt jobb felétek, ezért nem látsz annyi durrdefektet, de mifelénk annyira kátyús minden, hogy naponta többen is mennek a gumishoz javíttatni, gondolom jó kis bevétele van belőle. :)
2018. dec. 18. 01:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Ne keverd a defektet a DURRdefekttel.
2018. dec. 18. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Még a tömlősök régen diagonál gumik voltak. Na ezek elég hamar szét mentek, meg el is durrantak. Fokozatosan jobb és erősebb gumikat csinálnak mindenhol.
2018. dec. 20. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
#4: Mi a különbség?
2018. dec. 20. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

A sima defekt lassan ereszt le, a durrdefekt a gumi széthasadásával azonnal.

A jobb minőségű, tisztább utak, jobb minőségű gumik. Nagy vonalakban ennyi. Valami útkarbantartó szerszámtól korszerű gumival is kaptam már durrdefektet, de szerencsém volt. Ez a régebbi gumikkal gyakrabban fordult elő. Ez részben a sokkal gyengébb szerkezet miatt volt, részben meg azért, mert a használt gumikat még futózták, utána vágták stb. A (mai szemmel) kevésbé acélos szerkezetet a tervezettnél sokkal tovább használták.

2018. dec. 20. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
A durrdefekt az az, amikor mondjuk 140-nél a semmiből egyszercsak kirobban a gumi, és automatikusan felkenődsz a korlátra. A sima defekt pedig az, amikor lassan engedi el az abroncs a levegőt, ezáltal sokkal biztonságosabb is.
2018. dec. 20. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
A gumi nem robban csak úgy fel magától, akkor azt vagy túlpumpálták vagy annyira vékony volt már a gumi, hogy nem bírta magában tartani a nyomást. Szerintem a kérdező sem erre a fajta defektre gondolt, hanem amikor simán leereszt a gumi.
2018. dec. 20. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!