Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Közlekedés » Tömegközlekedés

A kérdés

Lenne értelme fejleszteni a Nyugati-Vác-Balassagyarmat vasútvonalat? Közvetlen járatokkal Pestre.

Nyugati és Vác között gyorsvonatok járnak, de onnan csak a kis Bzmotokkal lehet eljutni Gyarmatra. Ha felfejlesztenék, villamosítanák, akkor napi 6 pár simán járhatna, közvetlen gyorsvonat. Vácon bevárnák egymást, és folytatnák az utat. A vasutat nem akadályozza semmi, ráadásul elindulhatna a teherszállítás is, ez levenné a terhet a közútról.

 2019. júl. 27. 14:01  Privát üzenet  

A válaszok
Minden magyarországi vasútvonal azonnali felújításra szorul(na).

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 39%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/4Időpont 2019. júl. 27. 14:49 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Már most is viszonylag versenyképesek az eljutási lehetőségek, legalábbis Diósjenőig. Vácon adott minden órában az átszállás a zónázóhoz. Az itf.hu-n van amúgy jópár iromány, az egyikbe ha jól emlékszem írja, hogy pl a szokolyai vonatkereszt reálisan nem helyezhető át sehova, egy másik cikkben pedig összehangolt autóbuszos, vonatos átszállási rendszerről írnak, mint megvalósthatandó pilot-projekt, szerintem valami ilyen irányba kellene elindulni a fejlesztésben. Na meg a váci vonalon javítani a menetrendszerűségen.

Illetve az egész országban hasonlóan összehangolt rendszert kellene létrehozni, közös tarifával, és a jövőre nézve pedig menetrend alapú infrastruktúrafejlesztéssel.



A válaszíró 63%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/4Időpont 2019. júl. 28. 00:09 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Ha villamosítanák, és felújítanák a síneket, akkor indulhatna gyorsvonat vácra, majd tovább Pestre, míg Pestről is jöhetne egy, és Vácon váltják egymást.

# 3/4Időpont 2019. júl. 28. 06:06 Privát üzenet
De miért a hosszabb irányban gondolkozol? A Balassagyarmat - Budapest forgalom jóval erősebb mint a Balassagyarmat -Vác, ezért kár a kerülőért. És igen, az Aszód - Balassagyarmat vonalban van potenciál, ha újragondoljàk a térség teljes közlekedési hálózatát és csatlakozási rendszerét.

A válasz 56%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 82%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/4Időpont 2019. júl. 28. 17:08 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Van értelme hívogatni a Dakkot amikor nem áll meg a busz?
Mi értelme mozdonyvezetőt cserélgetni ilyen gyakran?
Mávosok, mi értelme van annak, hogy nincs álló helyjegy az intercity vonatokon?
Csepel szigeten lenne értelme valamilyen helyközi villamosnak a 21 kerület, és Szigethalom között? Mert a buszok állandóan a dugóban állnak. Hogyan lehetne a sziget közlekedési problémait orvosolni?
Eszem megáll, azt mondta a kalauz, hogy 4 órán belül kell visszajöjjek, hogy érvényes legyen a tért (vonat). Ennek mi értelme?!
Ennek mégis mi értelme van? Hétvégente csak Újpest-központ és a Lehel tér között fog járni az M3-as metró?

Kérdések a Közlekedés rovatbólKérdések a Tömegközlekedés rovatból








Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!