Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ti hogy módosítanátok az...

Ti hogy módosítanátok az Infopark tömegközlekedését?

Figyelt kérdés
Jelenleg szerintem botrányos a helyzet, mindenütt parkoló autók, gyér buszok. Északi irányba semmi sem megy. 4-6-os nagyon tömött. 1-es északról nagyon lassú.

2019. nov. 10. 20:51
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Villamost a rakpartra.

Ha már Gellért térig menne valami, már az is tök jó lenne.

2019. nov. 10. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

A BudaPart-projekt (Kopaszi gát ingatlanfejlesztés, lakónegyed + MOL-központ) miatt elvileg mindenképpen lesznek fejlesztések. Hogy milyenek, az jó kérdés.


Tudomásom szerint tervben van a rakparti villamos, de az nem lesz egyszerű menet. A Műegyetem rakparton a villamos miatt sok száz parkolóhelyet kell megszüntetni, amit lehetetlen pótolni. A Petőfi-híd alatt északi irányban most is hatalmas dugók vannak, ha a két sávból egyet elvesz a villamos, akkor az további problémákat okoz. Ráadásul a rakparti vonalvezetés a BME épületeit és az Infopark épületeinek többségét is elkerüli - igaz, ez a gyaloglási távolság még bőven vállalható, ha a villamossal távolabbi célok is elérhetők. Ha csak a Gellért térig megy, akkor nem jelent akkora előnyt a 4-6-os villamoshoz való gyalogláshoz képest.


Egy Újbuda-Központ -> Móricz -> Karinthy -> Goldmann György tér -> Pázmány Péter sétány -> Magyar tudósok körútja -> Bogdánfy út -> Október 23. utca körjárat néhány midibusszal, folyamatos üzemben szerintem rövidtávon jó megoldás lenne, ehhez csak egy kizárólag buszok számára engedélyezett balra kanyarodó lámpa kéne a Bogdánfy utcáról az Október 23. utcára. Az Október 23. utcán van buszsáv, az útvonal többi része pedig viszonylag jól járható (a Magyar tudósok körútján és a Warga László úton kéne némi forgalomtechnikai változtatás). Persze ez csak amatőr ötlet, könnyen lehet, hogy a gyakorlatban kivitelezhetetlen.

2019. nov. 10. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
75%
A harántirányú kapcsolata az 1-es villamosnak hála jó már jó, a sugárirányún kell dolgozni. Ennek kézenfekvő, de költséges megoldása lenne a rakparti villamos, ami az érvényes közlekedésfejlesztési koncepciók része is, csak épp forrás nincs rá. Addig is valószínűleg rákényszerül majd a város a 133E részleges vagy teljes elterelésére.
2019. nov. 11. 07:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Határntirány jó, pláne hogy a 153/154 is olyan, illetve 4-6, utóbbi kicsit odébb, de az egyetemisták 99%-a azzal jár. (Én úgy tekintek az egyetemi épületekre, mint elválaszthatatlan kiegészítésére az irodaegyüttesnek.)


A Budai fonódó II BM2030 szerint 2031-re épülne meg. Ez mindenképpen tarthatatlan. Addig is mehetne ott busz, az gyakorlatilag semmibe se kerül. Pl a 86-ost annak idején nem kellett volna kigyomlálni gyökerestől. Lehetet volna egy ritkább gyorsjárat, útvonalmódosítással (Műegy rkp.- Infopark).

Én személy szerint a Magyar t. Krt-ját megnyitnám egy elektromos minibusz részére, mely a 153/154-nél lényegesen sűrűbben járna Infopark és pl a Móricz között.

Emellett a jelenlegi utcai parkolást csökkenteném, új felszín alatti parkolókat, vagy valami parkolóházat létesítenek a környéken.

2019. nov. 11. 08:47
 5/5 A kérdező kommentje:
A 107E nem rossz, de én még mindig hiányolom a Bogdáni út - Dél-Buda kapcsolatot. A 34/134/106 utazóközönsége (tehát nem azok, akik héveznek) csak átszállással érik el a fonódót, és akkor még az Infopark területétől messze vagyunk...
2020. márc. 11. 11:23

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!