Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi a véleményetek a Fonódó...

Mi a véleményetek a Fonódó II-ről?

Figyelt kérdés
A Műegyetem rkp.-on keresztül menne az Infopark/Kopaszigát felé.

2017. szept. 29. 15:16
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
Nagyon nagy szükség lenne rá!!!
2017. szept. 29. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
100%
Mind hálózati szempontból, mind az ott található számos munkahely, oktatási intézmény, szabadidős létesítmény és a most épülő lakónegyed kiszolgálása szempontjából fontos projekt lenne, még ha egy sor másik projekt meg is előzi a fontossági sorrendben.
2017. szept. 29. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
0%
Szerintem a villamost nem kéne már ennyire erőltetni.
2017. szept. 29. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
27%
Hyperloop kell oda :)
2017. szept. 29. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
100%

A jelenlegi fejlődést látva szükséges lesz előbb utóbb.


Egyrészt ott van az ELTE, ott van az Infopark ami most még bővül is. Ott van a Kopaszi gát ami tök jó hely, csak körülményes megközelíteni. És oda épül egy kisebb városnegyed amit szintén ki kell szolgálni.

2017. szept. 29. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:

Itt egy releváns cikk:

[link]

2017. szept. 29. 21:20
 7/14 anonim ***** válasza:
100%

Hát a tanulmányban leírtak, amik a közösségi közlekedésre vonatkoznak már nem is igazak:


„A 133 – 233-as autóbuszjáratok a közvetlen városközponti irányú utasforgalmat bonyolítják le, csúcsidőben 4 – 5 perces közös követési idővel.”


Mindkettő megszűnt, helyettük a 133E jár, ami csak részben pótolja őket, követési ideje csúcsban 6-10 perc.


„A területtől 300 méteren belül elérhető az Infoparknál a 153, 154 autóbuszok végállomása, a járat kis forgalmú, 15 perces követéssel.”


Ez sem igaz. A 154 már nem érinti a térséget, útvonala lerövidült Újbuda kp.-ig, hétköznap a reggeli órákban 6 db megy el belőle az Infoparkig 154B jelzéssel, (csak egy irányba közlekedik). A követési idejük egyenként csúcsban 20 perc. A 153 csak hétköznap jár, csúcsban 19-23 perces követési idővel. Tehát a térségből a reggeli csúcsban átlag 20 percenként indul csak ez a járatcsalád.


Ha ebbe ennyi elavult/hamis dolog van, akkor a maradék is hasonló lehet, az egész BudaPart csak az oligarchák tovább gazdagodásáról szól, érdemi városfejlesztés nuku.

2017. szept. 30. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
73%
Az infoparkhoz mindenképpen kéne, a kopaszi gáthoz szerintem közvetlenül nem (csak egy normális, járható gyalogút a villamostól). Jeleneg a "kis forgalmú" 153-154B buszok járnak arra, amik csak azért kis forgalmúak mert ritkán járnak és így nem lehet velük számolni. A villamost mindenképp úgy lenne értelme megépíteni hogy a gellért és a petőfi híd között a rakparton menne, petőfi hídnál sétálásmentes (kb. mint borárorson 2-4-6) átszállás adna a 4-6 villamosra. A magyar tudósok körútján pedig körjáratként közlekedhetne átszállási lehetőséggel az 1-es villamosra, megállóval a kopaszi gát közelében. Persze valószínűleg ez a villamos hétvégén nem járna, ezért nem is érdemes nagyon a kopasziig vinni, hiszen az nem tart el egy villamosvonalat még hétvégén sem.
2017. okt. 1. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:

Szerintem a Magyar tudósok körútja ehhez túl szűk, még több parkolót kéne megszűntetni. Ott nem lesz villamos, oda nem is kell. A "visszafordulást" is egyszerűbb megoldani a hagyományos váltós módszerrel. Természetesen hétvégén is járna, kb. átlag 20 perces követéssel.

Az ideális útvonal: Szent G. tér - Műegyetem rkp. - Goldman Gy. tér (Petőfi híd, Budai hídfő) - Pázmány P. stny. - Dombóvári út (... - Etele tér - esetleg (távlati))

2017. okt. 2. 19:30
 10/14 anonim ***** válasza:
100%

Tipikus példája, hogy a közösségi közlekedést olyanok szervezik, akik nem, vagy csak a legsűrűbb járatokat használják. A 86-ost nem telt semmibe megszüntetniük, sok ember tiltakozása ellenére. De a Szt. Gellért tér - Infopark útvonal (a Műegy. rkp.-on keresztül) a mai napig lefedetlen.

Nem megszüntetni kellett volna a 86-ost, hanem más útvonalra vinni, pláne, ha a Fonódó II-re úgy néz ki nem jut pénz!!!

A Petőfi híd, budai hídfői villamos-járdasziget nevetségesen túlterhelt, kiszélesíteni nem lehet, és nem is ez lenne a jó megoldás, hanem az ha a budaiakat nem terelnék rá a M3-ra, ha É-D irányba akarnak utazni. A budai metró egy szintén reménytelen vágyálom, de hogy ennyire leszarják a városfejlesztéseket, és nyamvadt buszokat se indítsanak, az nagyon szánalmas...

2017. okt. 6. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!