Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Airbus A380-800/900 vagy...

Simon Petrikov kérdése:

Airbus A380-800/900 vagy Boeing 747-8?

Figyelt kérdés
Melyik a jobb összességében, és melyik tetszik neked jobban?

2020. márc. 26. 00:26
1 2
 11/13 anonim válasza:
Utolsó. Ez nem jelent semmit. Attól, hogy régebbi a gyár nem jelenti, hogy jobb is. Az Airbusok remek gépek, nagyon kevés baleset történt velük, azt is inkább pilótahiba okozta.
2020. máj. 19. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim válasza:
Ráadásul amit írsz, hogy a 747-esek már "rég" repültek, mikor az Airbus nem létezett. Ez sem helytálló. A 747 1969-ben repült először, az Airbust 1970-ben alapították 1972-ben repült először az A300 a világ első kéthajtóműves szélestörzsű utasszállítója. Szóval a rég repült kijelentésed is kicsit erős, 1 év volt a különbség. Egyébként sem hoztál fel, semmilyen különösebb érvet. Szóval én is lezárnám a vitát. ;)
2020. máj. 19. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:

Csatlakoznék az előttem szólóhoz. Attól, hogy valami régebb óta létezik az még nem garantálja, hogy jobb is. Ennyi erőből repüljünk a Wright fivérek fából készült gépével.

Jelen pillanatban az Airbus piacvezető, lehagyja a Boeing-et és mindenki mást is. Mindezt mondom úgy, hogy szeretem a Boeing gépeit.


Mért is mondom ezt? A jelenleg kapható, új generációs gépek alapján.


Airbus

Kisebb gép: A220, sikeresen felvásárolták a Bombardiertől, ígéretes

Közepes: A320neo és A321neo, kasszasiker (kivéve A319neo, mert túl kicsi, nem kell senkinek, akkor már inkább az A220 a gazdaságosabb)

Nagyobb: A330neo, várat magára, még túl friss, de van jövője

Legnagyobb: A350, kiváló gép, veszik is tisztességesen

(Rend kedvéért persze ide kell sorolni A380-ast, ami a jelenlegi piacra túl nagy, de mivel már nem árulják lezártnak tekintem, korona miatt most rengeteg fog menni a bontóba)


Boeing

Kisebb gép: igazából nincs, Embraer E190 E2 felvásárlásra sikertelen

Közepes: 737MAX család, bődületes bukás, majd egyszer ha sikerül rendbe rakni majd jó lesz, de már súlyos fekete folt van a múltjában és az A321neo-nak nem alternatívája még a 737-10 sem

Nagyobb: 787 család, ez egy jó gép, RR hajtóművekkel még mindig bajok vannak, de összességében rendben van, jelenleg legjobb Boeing gép

Legnagyobb: 777X, nem igazán veszik, kisebb, mint a 747, nagyobb, mint A350, de még mindig túl nagy és ráadásul csúszásban van a teszt időszak

(Itt pedig a 747-est kell megemlíteni rend kedvéért, utasszállító verzió már nem készül, és a meglévő régebbieket is szinte mindet kivonták, cargo verzióból még készülget pár meg repül is szép számmal)



Aztán meglátjuk mit hoz a jövő, milyen lesz az igény és a kínálat amikor kiheveri az emberiség a koronavírust. Biztos vagyok benne, hogy 10 év múlva már más lesz az összkép, hiszen ha ez a kérdés 10 éve lett volna feltéve, akkor teljesen máshogy nézett volna ki a válasz. Hosszú lett, bocsi :)

2020. máj. 21. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!