Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi értelme az M30-as busznak?...

Mi értelme az M30-as busznak? A deák és Arany János utcánál is vannak ilyen állomás pótló buszok?

Figyelt kérdés
Szerintem egy hülyeség volt ezt létrehozni, felesleges. Nem lehetett volna azt csinálni, hogy kibővíteni a pótlóbuszt, hétköznapokon ugyanúgy mint hétvégén. Ráadásul nem lesz gyrosabb ettől hanem csak időt vesz el az átszállás miatt. Szerintem jobb lett volna az,hogy jár ugyanúgy a pótlóbusz mondjuk a Nyugatiig mint ez a bohóckodás az M30-asokkal f@szomokkal. :D

okt. 3. 22:05
 1/7 anonim ***** válasza:
Az M3 jár a KöKi-Nagyvárad tér között. Ott mindenkinek át kell szállni, aki üzemelő metróállomáshoz akar menni annak a metróra, aki a Corvin-negyed vagy a Klinikák állomásrs az az M30-ra. Azért van így, mert az utasok nagyrésze a metróra száll át, nem kell annyi busz az M30-ra, így az M3 sűrűbben tud járni. Az Arany János utcához a Kálvin térről a 9-es busszal tudsz menni. Ott nincs külön állomáspótló, a 9-es látja el ezt a feladatot. A Ferenciek terét pedig 2017 novembere óta sose érintette pótló járat, ahogy most sem.
okt. 3. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
64%

Hát láthatóan nem győzik már busszal. A HÉV se jár, villamosok se járnak sok felé... Annyi 280-as Ikarus elő van szedve városszerte, hogy az ember csak néz. Arra nem lesz kapacitás, hogy a fősodor is bemenjen a belvárosba, ezt megértem, de azt a kis ritka belső betétjáratot esetleg elszalaszthatnák kicsit hosszabban kifelé, ne kelljen már hatszázszor átszállni, tényleg idegörlő.


Spórolni akarnak buszt meg sofört? Hát volnának ötleteim. Például azt a szánalmas Népligetbeli kerengőt kihagyhatnák a p__sába. Átmenne a busz a felüljárón azt kész. Egy sarokkal messzebb lenne az 1-es villamostól az átszállás, ki lehetne azt bírni. Bárki lesétál egy sarkot kétszer is annyi idő alatt amit a busz elkeringőzik. Máshol meg az emberek kilométereket gyalogolnak a megszüntetett Váci úti villamosok miatt, azt az kicsit sem zavarja őket. Nyernének 3-4 buszt, vezetőt, és egy csomó időt az utazó tömegnek, az emberek 90+ %-át nem érdekli az a Népligeti átszállás!

okt. 3. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

"állomás pótló busz"

Vitézy Dávidhoz intézném a kérdést, talán ő tudja a választ: ez meg mi a fa..om?

okt. 3. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
A déli szakaszon már mindegy, mert hamarosan átadják. Utána megy az összes busz a belvárosba és lesz jókora káosz, meg két átszállás azoknak, akik délről mennek északra, vagy fordítva.
okt. 3. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 eddiboy ***** válasza:
De, baromság, néhány pótlóbusz pl. M3A vagy vagy bármi néven továbbmehetne. Van, akinek így kétszer kell átszállni? Noooormális?
okt. 4. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Emberek, ezt már többször kiveséztük itt.


1. Mivel jár a metró, csak a kieső állomások célforgalmát kell busszal kiszolgálni. Emiatt elegendő a kisebb jàratsűrűség a Nagyvárad tértől befelé.

2. A betétjáratozás kifelé csúnya kàoszt okozna, mert a Nagyvárad téren a külső szakasz indulásainak egyenletessége érdekében össze kellene fésülni a két járat kocsijait. Mivel 1-2 perces követésnél ez másodperc pontosságú ütemezést igényelne, felszíni közlekedésben esélytelen ezt úgy kivitelezni, hogy ne kelljen emiatt akár 3-10 perc tartalékidőt beépíteni az M3A buszok menetrendjébe - amit adott esetben utasokkal a buszon kellene kivárni.

3. Azért állomáspótló, hogy mondenkinek világos legyen: csak állomások es nem a metróvonal forgalmát pótolja.

4. Természetesen az sem mindegy, mekkora kapacitást kell nyújtani egy olyan anyagi környezetben, ahol az önkormányzat forráselvonásai és az elmaradt jegyárbevételek miatt ott lóg a levegőben a csőd lehetősége.

okt. 4. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

" betétjáratozás kifelé csúnya kàoszt okozna, mert a Nagyvárad téren a külső szakasz indulásainak egyenletessége érdekében össze kellene fésülni a két járat kocsijait." Mi az a bhetétjáratozás és összefésülés?


"esélytelen ezt úgy kivitelezni, hogy ne kelljen emiatt akár 3-10 perc tartalékidőt beépíteni " Minek kéne tartalékidő?


"Azért állomáspótló, hogy mondenkinek világos legyen: csak állomások es nem a metróvonal forgalmát pótolja."


Igen, de nem lenne semmi baj ha a busz práhuzamosan járna metróval, mert akkor nem kellene átszállni az utasoknak. Meg még a buszokkal is takarékoskodhatnának.

okt. 4. 21:20

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!