Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A 4-es, 6-os villamosok...

A 4-es, 6-os villamosok végállomását miért nem teszik át a Déli pályaudvarhoz?

Figyelt kérdés
A vágánykapcsolat megvan, és azért mégis az egyik legfontosabb villamosvonalra lehetne átszállni a vonatokról.

okt. 7. 16:28
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
64%
Aztán hova teszed a várakozó villamosokat?
okt. 7. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
53%

aztán miért nem teszik át Hűvösvölgybe? Ott pont csatlakozhatna a kisvasúthoz nagy örömünkre.

Mellesleg a méretek miatt mindent át kellene építeni, annyira pedig nincsmpénz.

okt. 7. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Ezt hamarabb kellett volna így kigondolni, mert alapból lenne értelme az elgondolásnak, de mivel ott sok az áthaladó villamos, így már nem feltétlen reális a gondolat.
okt. 7. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Egy időben keringtek olyan hírek, hogy körforgalmúvá bővítik, akkor gondolom érintette volna a Délit is. De ahogy #3 írja, hol menne át (nem fér át a jelenlegi pályán) és hol lenne a végállomás a Délinél?
okt. 7. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Annyi villamos jár már így is a Moszkva és a Déli között (17, 56, 61, 59), hogy nem lenne elég kapacitás még a 4-6-osnak is. Ráadásul a peronok rövidebbek, így nem férnének el a combinók. Az egészet át kéne építeni hozzá.
okt. 7. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Igazából a kérdés az, hogy miképp fűznéD össze a körúti villamosokat a fonódóval és a hüvösvölgyi, farkasréti vonalakkal. A szűk keresztmetszet a Várfok utcai alagút és az oda vezető bevágás, ahol a mindenképp szükséges plusz 1-2 vágány miatt még akkor is brutális földmunkára volna szükség, ha a vágányok fonódnak. A keresztirányú forgalmat pedig aluljárókban kellene elvezetni. Szóval utasforgalmi szempontból volnának előnyei, de ezek jó eséllyel nem állnak arányban a költségekkel.
okt. 7. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
A végállomást szerintem meg lehetne oldani a déli melletti parkban.
okt. 7. 21:15
 8/11 anonim ***** válasza:

Lassan még füvet sem lehet nyírni a városban, mert valami sötétzöld hozzáláncolja magát. Nemhogy fák tömegét kivágni aztán betonozni.

De ez a legkisebb gond, ahogy fentebb leírtuk

okt. 8. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Az ötlet nem mai, meg nem is lenne rossz, mert tehermentesítené a Moszkva teret, meg bekötné a Délit a körúti forgalomba. A végállomásnak, tárolónak a volt postapályaudvaron még hely is lenne, de a körúti tuják a Déli pu-nál lévő megállóba nem férnek be, és a hosszabbításhoz az egész Kerengőt, aluljárót át kéne építeni.
okt. 8. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Szerintem megérné, mert egy nagyon jelentős közlekedési kapcsolat lenne.
okt. 9. 07:19
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!