Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Több alkalommal is láttam már...

Több alkalommal is láttam már hogy 3 kocsit két Vectron,vagy egy Vectron és egy Taurus továbbít szinkronban! (GYSEV) Mi indokolja a kétszer 6400 kW-ott 3 kocsinál?

Figyelt kérdés
jan. 3. 14:40
 1/6 anonim ***** válasza:
88%

Szerintem azért csinálják ezt, mert lehet hogy a cél állomáson valamiért szükség van plusz egy mozdonyra.


Ilyenkor egyszerűbb egy épp arra tartó vonatra rákapcsolni még egy mozdonyt, mint hogy az külön menjen, hisz akkor arra külön mozdonyvezető kell, fogyasztja az áramot, ha pedig így megy akkor olcsóbb.

jan. 3. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 John_McClane ***** válasza:
100%
Gépmenet spórolás.
jan. 3. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

Igen, alapvetően a gépmenettel spórolnak.

GySEV-nek több olyan fordulója is van, ahol feljön Keletibe, majd ha van teher, akkor ki Ferencváros és teherrel haza, ha nincs, akkor előfogatolja valemelyik IC-t és úgy haza. MV mindkettőn van a szinkron miatt jellemnzően vontat is (áramot használ) így a menetvonalat spórolják vele igazából.

jan. 3. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Ha rendszeresen látod ugyanannál a vonatnál, akkor ilyen a mozdonyforduló. Hogy miért ilyenre csinálták annak sok oka lehet.

Ha eseti jelleggel látod, akkor valami operatív intézkedés okán rakják össze így.

jan. 4. 01:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
1-esen elég gyakori látvány pl.
jan. 4. 04:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Ez mindig is így ment. Sőt, üres szerelvényt, régen tehervagont is kötöttek személyszállító vonatnak utána. Sajnos nincs nyolc vágány egymás mellett, hogy külön röpködjön minden. Mozdonyvezető se elég. Pláne Bp. körül rendkívül kártékony és meggondolandó az "egyéb" forgalom, pont az ilyenek miatt kell reggel, esete plusz órát várakozni a következő vonatra az ingázónak, és lehetetlen megvalósítani normális, "HÉV-sűrűségű" közlekedést. Elég égető probléma jó félmillió ember számára, meg a többi milliónak, akinek emiatt aztán milliószámra nyomulnak kocsikkal az utcáikban.


Így is eléggé el van ám kedvére eresztve a távolsági közlekedés, mehetne úgy is, hogy egyetlen darab húszkocsis vonat fut ki vonalanként óránként, aztán azt dobnák szét ötfelé Fehérváron, Szolnokon, Győrben, stb... Külön-külön háromkocsis vonatokkal foglalni a pályát és a budapesti fejpályaudvarokon a helyet, egy cseppet megkérdőjelezhető, miközben munkába, iskolába siető százezreknek a képébe vágják nap mint nap, hogy azért nincs még egy óráig vonátod, és ha van se megy be Pestszentborzasztónál tovább, mert egyszerűen nem férne hová.

jan. 5. 07:35
Hasznos számodra ez a válasz?
Unatkozol? Gyere játszani!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!