Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nem tudok bérletet...

Miért nem tudok bérletet venni a weboldalon? (Volán)

Figyelt kérdés
Kiválasztom, milyen bérletet szeretnék, próbálnám megadni a két települést, rákattintok a "megállók" gombra, és nem történik semmi. Annyit ír ki 0,1 mp-re, hogy adatok lekérése folyamatban, megállók keresése folyamatban. De azon túl nem jut semmire.

febr. 10. 23:04
 1/3 anonim ***** válasza:
36%

Tisztelt Vásárló!


Tájékoztatjuk, hogy jelenleg a Volánbusz Zrt. Pest megyei, valamint Budapestet érintő országos járataira tud online bérletet váltani, és a kinyomtatott bérletet csak a budapesti és a Pest megyei pénztárakban vagy automatákból tudja átvenni.


Megértésüket köszönjük!

febr. 10. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Ja, bocsi a kérdés kiírása után vettem csak észre
febr. 10. 23:19
 3/3 anonim ***** válasza:
87%
Gondolom most integrálják a MÁV rendszerébe. Ideje volt, a jelenlegi rendszer nagyon sz@r, lejárt bérleteket is lazán lehetett váltani benne, ami a bliccelőket segítette a pótdíj kijátszásában (visszamenőleg érvényes bérlet).
febr. 10. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!