Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A Keleti-pályaudvartól Újpalot...

A Keleti-pályaudvartól Újpalota felé a közeljövőben (mondjuk 10-15 éven belül) megvalósul az M4-es metró meghosszabbítása, vagy visszaépítik a villamospályát, és újraindítják a 44-es és 67-es járatokat?

Figyelt kérdés
Vagy még beláthatatlan ideig csak buszok lesznek?

2021. márc. 8. 13:56
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Jelenleg az elővárosokból bezúduló autóforgalom kezelése az elsődleges, ahhoz sem a metró, sem a villamos nem tudna sokat hozzátenni ezen a tengelyen, hiszen Újpalota után minden elővàrosnak vasúti kapcsolata van Budapesttel, tehát azokat kell fejleszteni. Ennek megfelelően számos más projekt előrébb áll most a sorban .
2021. márc. 8. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
88%
A négyes metróról Újpalota felé ez a kormány lemondott. Villamost akartak, de jelenleg az is úgy áll, hogy sehogy. Maradnak a buszok.
2021. márc. 8. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem a következő 30 évben nem változik semmi, de ne legyen igazam.
2021. márc. 8. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
44%
Jelenleg a 3-as meghosszabbításának a tervezése zajlik Káposztásmegyer felé. Az északi szakasz eleve úgy lett felújítva, hogy tovább lehessen vezetni (például a kijáratnál tök logikátlan, hogy a felszínre lehet hívni a lifteket Újpest-központnál, de ha meghosszabbítják és nem végállomás lesz, már lesz létjogosultsága).
2021. márc. 8. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

4-es, az a hosszabbítás is valahol a sor végén van. Persze, jó üzlet a tervezés, még értelme is van (engedélyes terv megléte esetén le lehet csapni a forrásokra akkor, ha azok hirtelen szabadulnak fel pl. más projektek csúszása és a határidő közeledte miatt), de sokat nem kell várni tőle.


Most a déli körvasút fejlesztése a kormányzati favorit, igazából tud is segíteni valamennyit a fővároson. De az igazi ászok megtérülési mutató és politikai támogatottság tekintetében most az M5 metró és az M2-H8 összekötések, várhatóan ezek viszik majd el a Budaoesten elkölthető közlekedésfejlesztési források zömét a következő uniós költségvetési ciklusban , és ebben a sorrendben.

2021. márc. 8. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

"Jelenleg a 3-as meghosszabbításának a tervezése zajlik Káposztásmegyer felé. "

Igen, jelenleg... 1976 óta.

2021. márc. 8. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!