Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért olyan veszélyes a...

Miért olyan veszélyes a Boeing 777-es?

Figyelt kérdés
Olvasom, hogy csak tapasztalt pilóták vezethetik, a cégek egyik legtapasztaltabbjai. Meg, nagyon sok tapasztalatot várnak el, ehhez a típushoz.

2022. ápr. 14. 08:36
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Nem veszélyes gép az! Sőt!

A közel 1700 legyártott példányból mindössze 8 semmisült meg. Ez azért elég jó arány.

2022. ápr. 14. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Nono, hamis premisszára építed a kérdésed. Nem veszélyes.
2022. ápr. 14. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Hamis állítás, talán álhírek vagy félreértés.

Logikailag is hibás. Ha csak nagyon tapasztalt vezetheti, hogyan tesz szert rá? Minden típusra külön tanulni kell és vizsgázni.

Tervezési hibák voltak a típuson, de ez más kérdés.

2022. ápr. 14. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Általában a 777-esek nem a helyi kirohanós járatokra vannak beosztva, hanem hosszútávú járatokra. Oda meg azért kell a tapasztalat, nem csak a gép miatt.

Csak bizonyos számú repült óra felett lehet valaki kapitány. Ez nem csak a 777-esnél van így, minden légitársaságnál, minden géptipusnál ez a helyzet. mivel évente 900 órát repülhet egy pilóta, ezért nem lehet hamar összeszedni az órákat. Ezért látsz ilyen gépeken deresedő haju pilótákat. Mire összerepül magának egy 777-es típust az ember, addig meg is őszül :D

A másik ok a presztizs. Afrikában, vagy Délk-Amerikában örülnek hogy találnak pilótát aki azért a kevés pénzért még be is áll a cégez. Ezzel szemben egy Emirates, Qatar, BA, stb cég aki megengedheti magának, hogy többet fizessen, az el is várja a pilótáitól azt, hogy felkészültek legyenek. Egy ilyen társasághoz 5-6000 repült óra alatt nem nagyon lehet bekerülni.

Meg azért ezek a gépek nem olcsók ám... 150 milliárd (igen, 150 milliárd) forinz az ára egy 777-esnek. Azért ezt nem adják oda akárkinek, hogy itt van, mennyé' vele, de meg ne karcó'd!!

2022. ápr. 14. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Minden igaz, amit a negyedik ír, de nem a fokozott veszélyessége az oka, ami miatt a nagy tapasztalat kell.
2022. ápr. 14. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%
Connor Shields 22 évesen első tiszt Boeing 777-es gépen, az USA-beli Southern Air cégnél.
2022. ápr. 14. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
81%
Azért, mert ha rágurítják a lábadra, akkor nagyon fáj.
2022. ápr. 14. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
Semmivel nem veszélyesebb mint bármelyik más, a piacon lévő hasonló típus.
2022. ápr. 14. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

"Connor Shields 22 évesen első tiszt Boeing 777-es gépen"

Kivételek mindig vannak.

Persze nem minden kapitány mellé oszthatják be. Fiatalabb, kevesé órás kapitányokkal tutira nem repülhet.

2022. ápr. 14. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!